thihihi så söööta<3<3


Hittade några sööta bilder<33

























































visst va dom sööta<3<333



biio<3

nu har jag precis kommit hem från stan. Har tittat på avatar med min älskling Erica<3

jag tyckte att den var skitbra men det tyckte inte erica<3

nu gör jag inte så mycket ska titta på film och ta det lungt.




Puzz<333

hihi såå söööt<3<33



Älskar tom ,och bill såklart<3<3

söndag<3


idag har jag bakat pepparkakor, dom blev super goda!

ikväll ska jag titta på jakten på lyckan , vet inte om den e så bra men jag får la se.



PUZZ<3

02-12-09

idag har vi åkt skridskor i skolan det var väl sådär roligt men det var bra för vi missade ju några lektioner:)hihi.
vi hade också redovisning på musiken:(

efter skolan gjorde jag spanska och nu ska jag snart äta och sen ska jag titta på tv.


PUZZ<3<3