30 Juni!

idag åkte jag till falkenberg med bexi och mamma.
dom skulle klippa sig och så.

när bexi färgade sitt hår så gick jag och mamma och tittade på kläder:P
men jag köpte bara en svart tunika.
nu när jag kom hem så har jag bara suttit vid datorn. jag har varit så jävla trött idag asså.
ikväll ska jag nog titta på någon film men jag vet inte vilken jag ska titta på.

vi hörs lite senare<3

PUZZ<3

Midsommarafton!

nu har jag precis kommit hem från lisa<3
vi har bara haft mysigt och tittat på film.

har haft en jättebra midsommarafton och jag hoppas att ni också haft det.
men nu ska jag nog inte göra så mycket.
vi hörs imorgon.

PUZZ PUZZ<3


Fanta & Rose´

hahaha någon gång idag visade erica mig den där musik videon som kissie skulle vara med i.
Asså herregud vad fult dom dansade. Men ändå ganska rolig:P hihhihi.
Okej låten var ju faktist ganska bra men ändå.



Kissie är då hon i rosa shorts och typ svart bh.

heheh.
vi hörs imorgon<3

PUZZ<3

24 juni

dagen började med att jag och erica åkte ner till stan och senda träffade sanna.
vi satt och fikade på espresso house en stund. Sen kom hanna och då gick vi bara runt på stan typ.

vi åkte sen hem och åt. vi tänkte åka ner till stranden men blev fast hos anna tills vi åkte ner till stan igen.
hanna och erica följde inte med ner dit.

sen åkte sanna hem till sig och jag och anna hem till anna.

hem till erica sen då.
och sedan skulle anna typ hem.

sen gick jag och erica ut. vi gick till sanna och tog med henne ut.
sen hem och nu datan<3

PUZZ<3


darkside of the sun<3

äntligen är den här, Tokio hotels nya musik video för darkside of the sun<3
faan vad jag är glad. jag har väntat jätte länge.



PUZZ<3


22 juni

på förmiddagen så åkte jag till sjukhuset för att ta spruta :( jag hatar att göra det.
jag åkte dit med min syster och erica<3
efter det åkte vi hem och åt. gick sedan hem till erica. vi satt där uppe i deras soffa och läste.
nu läser jag syskon kärlek. jag började läsa den typ förra sommaren :P hahaha. fast snart är jag klar med den.
men sen gick jag hem och duschade och sen städade mitt rum.

nu sitter jag och lyssnar på musik och ska fixa mitt hår <3
vi hörs senare<3

PUZZ<3


-

jag har då precis kommit hem. jag har vartit på stan med erica<3
ska äta och sedan vara med erica igen.


PUZZ<3

godnatt!

nu e det dags för mig att stänga av datan. ska göra mig iordning för att gå och lägga mig<3

sov så sött så hörs vi imorgon<3
godnatt<3

PUZZ<3


today 20 juni<3

idag har jag varit med erica sanna och pamela.
vi åkte ner till hamnen och åt glass<3 mums<33
det var roligt.

vi åkte hem till erica och solade o pratde hehehe<3
senare åkte vi hem till pamela. Sen ut och lite senare hem till mig.

men nu tittar jag på film.
+ att det e as tyst i huset för alla har somnat hahaha:P


sanna och erica på kulingen +pamelas hand och hennes goa glass.

vi hörs lite senare<3

PUZZ<3


kendee shop<3










hemma igen!

nu är jag hemma igen, eller jag kom hem för en stund sen men jag gick direkt till erica.
men nu sitter jag här och erica tittar på bröllopet:P
väntar tills dom ska gifta sig.
varför ska man titta på allt annat igentligen. verkligen inte intressant.


PUZZ<3

see ya


nu drar jag till GBG<3

hörs senare<3



PUSS<3


girls just wanna have ...



PUZZ<3

funny<3

jätteroligt kort på erica<3


erica på gekås igår<33

PUZZ<3

18 juni 2010

idag har jag varit med sandra. vi åkte ner till stan en stund sen åkte vi hem igen och solade en stund. men sen åkte vi ner till stranden och träffade hanna anna erica hannah och typ några boråsare som dom hade träffat innan.

efter det åkte jag sandra och erica till tre toppar och åt glass.
sen skulle sandra typ träffa johannes och då åkte jag och erica hem. Vi tittade på the house bunny. den e seriöst jätterolig. eller det tycker jag i alla fall.

men nu sitter jag bara och lyssnar på musik.
imorgon blir det GBG<3


erica och jag för några dagar sen<33

tisdags!

det var då skolavslutnig i tisdags. äntligen .

på kvällen åkte vi till stan och lyssnade på konserten som var på varbergs torg.
det jätte många förband. det började kl 20:30 och var slut 00:00.
efter alla förbanden kom dead by april :)
dom var jättebra.







PUZZ<33

THF!<3

ny tema vecka på THF.
GUSTAV SCHÄFER!<3


sluut!

Nu är filmen slut haha<3

13 juni 2010

idag har jag varit med erica<3
vi har skrivit våra teknik saker. men nu är dom helt klara<3

nu sitter jag och äter glass och tittar på film<3

vi hörs senare<3
PUZZ<3


:P

nu lyssnar på musik & skriver min teknik men har bara skrivit 2 meningar:P
orkar inte skriva mer idag:P haha lata jag.
Jag får skriva imorgon istället:(



PUZZ!!

THF!

Tema vecka THF!
Denna veckans tema e Georg Listing<33

älskar hans hår<33

PUZZ<3

sex and the city 2 :D

ikväll var jag med sanna och tittate på Sex and the city 2. Den var jättebra Och jätterolig :D
den var faktist lite bättre än den första :P Och mycket roligare.

jag tycker att alla ska se de.



PUZZ<33

skaka rumpan:P