shopping<33

idag har jag varit i gbg.
älskar att åka dit.
jag köpte:

   

              • en tröja från topshop
    
    
              • en bh från H&M

    

              • armband från H&M

   


             •  och ett par tights från veromoda



     PUZZZ<3<3

telephone<3




PUZZZ<33

finaly<33

igår efter skolan åkte jag, erica , mamma och rebecca ner till stan.
utanför g-punkten stod sanna och väntade på oss.
jag  och rebecca skulle pierca naveln.

sanna och erica satt där inne och höll i min hand.
men som tur va kändes det inte så mycket men det tyckte rebecca.
jag har typ ingen känsel alls.

en önsknig uppfylld<33

sen följde sanni med med mig hem och då satt vi och tittade på film och åt glass mums<33
vi tittade på "just my luck" och små delar av "benjamin buttoms otroliga liv".


PUZZZ!!!

hos beata<333

Hej folket!
Det är Beata här!
-
Nu är Jenny hemma hos mig, Det är också Sanna, Erica och Pamela!
Just nu dansar Jenny och Sanna omkring här!;)
Nu ska vi kola film ha en skönt helg!!!!
Och kolla min BLOGG

helt sjukt!

TOKIO HOTEL KONSERTEN VAR DET BÄSTA SOM HAR HÄNT PÅ AS LÄNGE!

                            TACK SANDRA<3ÄLSKAR DIG

Han hittades av sin mamma.


skådespelaren emil Forselius hittades död i sin lägenhet av sin mamma.
han hade tagit livet av sig han blev bara 35 år och var dessutom en jättebra skådespelare.
han var med i beck filemn "vita nätter" en och massa andra filmer.
tänker på hans familj och mest på hans mamma som hittade han.
det är jättehemskt.<3


one day left<3


 imorgon ska jag och snadra till göteborg och titta på tokio hotel.

kommer at bli aaas kul!