31 Januari

Kom hem från skolan för typ någon timma sedan:) Dagen har gått fort, tycker att alla måndagar går fort men alla andra dagar går skit sakta:/
Menmen vi var ju nere i apelviken och åkte skridskor:/ Var inte med, istället stod jag och frös i mina tights och min fina skinnjacka :P Så jag och Erica åkte tillbaka till skolan efter typ halva tiden :P Har nu lovat min idrotts lärare att  jag ska sätta på mig långkalsonger nästa gång:P

Jaja snart ska jag då till Falkenberg:) sa ju innan att jag längtade till det men inte längre:P

detta stod i ugnen när jag kom hem:) mums!


23:30

Nu ska jag hoppa ner i min sköna säng :D Är så himla trött nu asså! Har suttit och pluggat nu i nån timma eller nåt :/ Har matteprov på tisdag å:(

Imorgon ska vi åka skridskor med klassen:/ fast jag ska inte åka:(
Sen kl.5 så åker jag till Falkenberg och klipper mig :D Jag har alltid hatat att klippa mig men har faktiskt sett fram emot det denna gången :) Måste fixa till den "fina och jämna" klippningen som mamma gjorde:P


Min släkt var ju här idag och det var rätt skoj:D
Fick money, money, money så nu är jag rik och får la snart åka upp till Göteborg och shoppa "lite":D

bloglovin.se

Nu har jag kommit hem från Erica!  Vi pluggade typ i 5 min sen gjorde vi lite annat!
Gästerna gick hem vid halv 5! Vi satt typ och tittade på handboll hela tiden:P förrutom när vi åt tårta eller vi tittade då också:P memen, Sverige-Spanien var det. Spanien vann med 24-23!

Men snart ska jag in och duscha och sen plugga:/

Btw följ min blogg på bloglovin.se


30 Januari

Nu är jag vaken :) Och ska nu äta lite frukost:)
Kl:2 kommer släkten hit! Så jag får väll städa lite :/
Men efter det så ska jag plugga :/ har typ bara blivit plugg i helgen :(
Menmen nu måste jag börja!
Bloggar senare ikväll:) + lägger ut vad jag får idag ;D


Ps: Grattis min Sandra 15 år today:D

Tantrum to blind!






New header!

Vad tycker ni??


Tryck på bilden för att få den större

(Om ni inte ser den nya headern så tryck på F5!)

todays outfit!



T-Shirt- Modekungen.se
Shorts- Veromoda
Tights- ????

Grattis syster♥

Grattis Räkan (Rebecca) 17 år idag :D ♥


tråkig fredagkväll!

Det blev inget hemma hos Sanna så det blir e lugn hemma kväll med musik och hade tänkt att måla lite också:P vilke rolig fredagkväll asså :/

JAJAJA! Vi hörs senare!

Nutrilett + Spanien!

När jag kom hem från skolan låg det trå paket nutrilett bars paket på mitt bord :D Blev så glad. Så vi får de om de funkar så att jag inte äter så mycket godis och sånt;) Måste få en fin kropp till sommaren:)
+ att den 27 Maj lyfter vårat plan till Spanien:D Jag och Erica ska hänga med Hanna och hennes familj till Mallorca:D
Kommrt bli skit skoj asså :) Mycket solande och shopping ;D


The Hotel!


sommarlåten nr 1


marry you

Nu är jag hemma och jag är seriöst skittrött men jag måste skriva kalrt min redovisning och sen plugga lite matte, vilken fredag asså :/ Men sen ikväll ska jag kanske till Sanna (mys).


Men nu sak jag börja skriva + titta på the vampire diaries och jersey shore:)

Wanted


Red like blood! lipstick
bilden är tagen av Linda!

AJ + JFR + SPANSKA = min dag

Efter "styrketräningen" igår har jag en sån träningsvärk i mina armar:) (Åkte till gymmet på idrotten)
Så nu sitter jag här och skriver min Spanska redovisning:/ Ska vara klar på tisdag och jag måste kunna den utantill :O (omöjligt)

Har också precis gått med i en tävling på JFR.se! man kan vinna presentkort på 500kr :D
Hoppas jag vinner, finns väldigt mycket fint som jag skulle vilja köpa:)
Om ni har blogg, gå med ni också!


Gammal bild på min jätte snygga tröja som jag fick av min kusin

JFR!

Har nu suttit och tittat lite på smycken från JFR! Hittade massa fina smycken t.ex det nedan!





......................♥

Efter skolan idag kom Erica hit, mys! Vi tittade på Romeo+Julia:)
Sorglig film det fast den är helt underbar:( + att Leonardo är super snygg där ;D

Har inte bloggat så mycket idag, förlåt:(
Men nu är det dags för mig att sova :) så godnatt på er


to the shower

nu hoppar jag in i duschen!

My birthday gifts!

Har inte orkat ta kort på alla sakerna så dom flesta bilderna är tagna från olika sidor på internet :P

Kläder.
väska.
sjal.
smycken.
överkast.
bok- Elsas Mode.
Målarsaker.
Ansiktsmask och nagelfil från sötisen sanna!


T-Shirt, Modekungen.se


Väska med nitar!


Bok- Elsas Mode!


Ring-Bad, Piercing! (Bilden är tagen själv) :P




25 januari

Nu är jag hemma, har fått i mig lite mat och nu sitter jag och ska göra min idrotts läxa:/ Får väll göra lite matte sen med om jag hinner!
Idag tittade vi på en film på no:n den hette typ.. key west :) Bra var den kanske inte men det var en snygg kille med i den "Jocke":) Vi ska titta klart på den imorgon :)

Men nu måste jag börja hejdå!

+ såg denna filmen på reklamen innan:D verkar as bra

Dagens snygging!

Andy sixx! Min nya Kärlek :) 
Spelar i bandet Black veil brides:) skit bra!

23 januari 2011

Kyrkan idag då :) Sen bara hem och pluggat :/ har nästan skrivit klart mitt referat:)
Nu har ja precis lagt in en massa låtar till min iphone :) Nu sitter jag och snackar med lite folk:)

Men ska nog snart gå och lägga mig så puss på er:)

gammal bild på mig och Anna:)

Black veil brides

Jadu vad ska jag säga, min lilla Erica är bra på att "hitta" bra band och Snygga killar :D
Och detta band hon "hittat" är skit bra + Att det är snygga killar med i de:D
Bra gjort Erica!


Klicka på bilderna för att höra deras låtar:)


jaha...

Nu är jag äntligen klar med mitt referat, har suttit med det hela eftermiddagen sedan jag kom hem så det har inte blivit så mycket bloggande och kommer nog inte bli så mycket till:(

Snart ska jag duscha men sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra :P
Bloggar kanske mer senare:)


Nothing in this world!

Har börjat lyssna på Paris Hiltons låt Nothing in this world igen :) skit bra låt tycker jag :)
Vad tycker ni??

hoppa fram till 0:30 för att se musikvideon :D

Trååk!!:( (mobilblogg)

Ligger just nu i sängen, kan inte somna om :/ ska snart upp och ta på mig:) Sen ska jag då gå till kyrkan:/ Hemma sen blir der plugg :/ tråkig dag :( men nu ska jag börja göra mig iordning:) puss<3 ps: bilderna på vad jag fick när jag fyllde år kommer idag ist!:)

dagen!

Inget bloggande idag. Har varit i stan med Erica, Hanna, Pamela, Karro Och Julia:) Mys mys!

Sen åkte jag, Hanna och Erica hem till Hanna. Tittade på film, klippte i Hannas kläder, snyggt blev det, och typ bara prade om allt möjligt :) Mys!
åkte sen hem och nu sitter jag och tittar på film "America's Sweethearts:)


Imorgon ska jag till kyrkan:( Måste hitta kläder som jag kan ha där imorgon, mamma säger att jag inte kan ha kors linnet så :P
puss på er !

(Gammal bild)


trötter=godnatt!

Trötter är här nu igen :/
Blev mycket skratt och stoj ikväll, men nu blir det sängen:D
godnatt:D


Så himla roligt asså :P

Erica: Det snöar ute!
Jenny: JÄVLA FETTO!


Erica tittar in en en killes armhåla : Är jag ute..???

HAHAHAH!!

Waiting!

Sitter nu och väntar på erica, vi ska titta på någon roligt film :) vi får se vilken det blir :)

puss!

today i wear this!♥


Linne med kors: Kandeeshop (Linnet kom idag)
Jeans:Gina
ring:milajki

Grejerna jag fick idag kommer upp imorogn ist:)
puss och godnatt på er♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nu mår jag inte bra:/ Har ätit för mycket glass tårta:/ detta är nog sista gången jag äter det:)
Jag ska "fixa" min kropp till sommaren. Jag har liksom en väldigt "kurvig" kropp eller i alla fall benen och rumpan:P och det är inte så "fast" om man kan säga så :P
Har hittat lite "tips" som jag ska följa, kan lägga ut dom här på bloggen senare:)
Men nu ska jag gå upp och träna lite :) Sen kommer bilderna jag lovade er innan :)
puss♥

tårtan jag åt "lite" för mycket av:/ Super god är den :)

15th Birthday♥

Nu är jag 15 år, jippi:D mycket som jag får göra nu tex. Köra moppe, cykla utan hjälm (lagligt), blir ju också byxmyndig :Phaha!

fick många grattis i skolan idag :D vet inte hur många gånger jag har sagt och skrivit tack :P pust snart är det över :P♥

ikväll blir det mys, vet inte men erica kanske kommer (får väll tvinga henne) :P Så det blir inget storfirande idag :/ ♥

Det kommer bilder på det jag fått idag lite senare ikväll:) + dagens outfit :D

puss<3

 

rätt så gammal bild på mig och erica när jag var 14:P♥


I am going to bed (mobilblogg)

Har precis målat mina naglar i min favorit färg SVART:D ska bara vänta tills det har torkat sen ska jag göra mig iordning och sen sova:) + imorgon fyller jag 15 år:D Jippi:) Idag har jag bara pluggat och varit i skolan:/ har inte gjort så mycket annat än det på på kanske en vecka :( men får väll ta och ändra på de snart:) Ni får Sova så sött nu då:) Godnatt <3

Nice!

Fina poser från underbara flickor :D




Grattis Olivia I efterskott ;D
(Bilder från veckan)

hold it against me!

Britney Spears nya "hold it against me" hiss eller Diss??


Förlåt (mobilblogg)

Srry, jag har haft väldigt mycket att göra idag och så somnade jag ju mitt i allt också så har inte haft tid att blogga:( Har väldigt mycket läxor och så, men Jag får skärpa mig och inte vara så lat :p Men nu ska jag sova godnatt:)

hem klickat ;D



     
                                    

                                          (Armbandet i guld)

                                            = BESTÄLLT !


Omoget!

började med idrott idag - basket:/ inte så roligt när man är kort. Alla vill vinna och passar inte till oss korta då + dom som inte är världsbäst på sport :/ så jävla omoget tycker jag! handlar inte alltid om att vinna!

Sen hade vi Musik för första gången i 8:an:) Fast vi hade vikarie :) Söt var han dock :P HAHA!
Sen gjorde vi inte något speciellt utom att vi hade ungefär 1 och en halv timmes rast :D
Jag, Sanna och Erica skulle åka någonstans men vi orkade inte såklart :P latisar :P så vi stannade i skolan.

Hem sen då och tittade på top model och sen började med min Spanksa :/ blev klar för en liten stund sen :D problemet är att jag inte vet om jag har översatt det rätt för jag fattar ju inte precis vad det står på mitt papper :P HAHA!

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, blir väll musik och scrapbooka lite :P SKa nog beställa lite kläder sen också :D
hörs sen :D
puss

klicka på bilden så vet ni vad jag lyssnar på just nu :P


today i wear this!♥

Försenad Outfit :D Mys♥

tröja: Tophop
Jeans: veromoda?? Vet inte :P




Love, Love and more love

Okej det har inte gått så bra med Spanksan idag, började kanske för en kvart sen:P
Och nu orkar  jag inte göra mer :P Det blev inte Verona utan det blev Barcelona istället :) Det är ett land som jag verkligen vill till :D
 Titta bara bilden :D så himla vackert:)

Men dit som jag verkligen vill till och som jag alltid ha velat till är kina :D Det har varit mitt favorit land sen jag var ungefär 3 år gammal, när jag träffade min kompis Lisa som kom därifrån :)
Älskar alla asiatiska länder, mest Kina och Japan då :)


Söndag!

Sitter inne i mina föräldrars sovrum med Rebeccas gulliga lilla dator:D

Skulle ha gått till kyrkan idag men mår inte så jättebra idag så får stanna hemma och skriva lite på min spanksa redovinang :( ska nog skriva om Verona i Italien, kanske lite konstigt att skriva om Italien och inte Spanien menmen:P

Nu får jag börja puss

Bilden bjuder jag på!
  

Lördag ♥

Hemma från coop :D Erica skulle köpa lite saker till hennes föräldrar:) ♥
Ganska kallt var det, men inte lika kallt som innan i veckan:/ Men nu sitter jag inne i värmen och värmer mig under mitt täcke och lyssnar på musik och tittar på ny dator.
Min är ju typ sönder eller den funkar men skärmen sitter inte fast i datorn så har fått tejpa den lite :P
HAHA:P Orkar inte ha den längre så:P♥


Har fastnat för denna skönheten. Från Netonnet för 5990 kr. Fast det är en 15 tums och jag vill ha en 13 :(
Men riktigt snygg är den.♥
vill ha en vit eller röd:D snöggt:D♥
så jag får fortsätta titta runt lite :P Men nu ska jag ner och ta lite och äta :D
hör senare puss♥

Erase Me♥


Jag har inte gjort någonting idag eller jo jag har ju varit i skolan
+ att det första dagen med mitt korta hår :) kändes såklart lite konstigt men rätt skönt att inte ha så mycket hår som hänger och slänger i mitt ansikte:D skönt(Y)
har också ikväll då gjort några nya headers men blev inte så nöjd med någon av dom :(
Och har skaffat mig en ny favofit låt:D
Men ska nog sova rätt snart, är väldigt trött och får inte vara helt borta imorgon så :P
godnatt på er♥

Kid Cudi: Erase Me ♥

slitet hår= borta :D

orkade inte med mitt slitna hår längre, vill också få det tjockare och finare till sommaren så bad mamma att klippa av det :P + att jag inte ska platta det ( lika mycket ) i alla fall:P
här är resultatet:

(haha mamma står i vägen:P ) kort blev det, men rätt nöjd ändå.


Mobilblogg från sängen!:)

Idag har det inte blivit något bloggande:( men ska försöka skärpa mig nu asså När jag kom hem Så satt sig jag och mamma och tittade på kläder på nätet:) klickade hem några skönheter som jag ska få när jag fyller år:) annars har jag bara typ tittat tv, pluggat (lite) och målat:) Men nu ska jag sova:) Godnatt <3

Klar för sängen

Sminket borta, kläderna av, pyjamasen på och tänderna borstade:p Godnatt på Er<3

Kiss 'N' Tell

Har precis vaknat, somnade mitt i ett avsnitt av the big bang theory, men vaknade såklart några gånger av att Rebecca satt och skrattade men helt plötsligt var det tyst, då hade rebecca gått upp :P jippi:P
Men nu när jag är vaken tänkte jag plugga lite :/ och sen äta lite :)


I never thought that you would be the one
Acting like a slut when I was gone
Maybe you shouldn't...
Kiss and tell.



TAYLOR MOMSEN♥ MIN FÖREBILD♥





Taylor Momsen, hon är min förebild :D
Skulle dö för att se ut som henne :D (snygg som fan) :P
Och hennes sångröst ;D AAAAAAA! +Hennes stil är så himla snygg och personlig :D
puss♥





första skoldagen :D

Första skoldagen avklarad :D jippi. Tiden gick väldigt fort, så det var bra :D
Men nu har Bexi och pappa kommit hem med maten :D så vi hörs senare :D puss<3
ps: det kommer lite bilder från dagen senare :D

SOM EN MAN:/

känner jag mig som en man:/  Men det ska jag ta och ändra på nu :P
puss♥

BAJS:(

Inga mer långa sovmorgonar för mig, jullovet är slut och skolan börjar imorgon:(
Vi ska ha idrott direkt på morgonen och jag kommer vara skit trött så jag kommer nog inte göra så mycket :P

Men idag ska jag bara ta det lugnt som alla mina andra söndagar:P Ska nog titta på någon film och kanske fixa med bloggen lite :) Är inte så nöjd med min header så den får jag ta och göra om :P

Ska nu sätta mig med min bästa kompis plattång :D♥ Älskar han så jäkla mycket asså :P♥



YES, så roliga lektioner har vi:P

Yes!!

Jag ligger nu i min säng och har det gott:p Innan ikväll var jag hos Erica, ja VAD kan jag säga om det, vi var lika konstiga och hade lika roligt som vanligt;p Men ni får sova så gott:) puss<3

black leopard ♥


Linne:H&M
Kjol: Gina Tricot
Leopard tights: H&M
Håliga Tights: London
Svart Kofta: ??

sova är skönt!

Är inte på så bra humör just nu, kan inte precis berätta varför menmen.

Har precis kommit hem från Hanna och snart blir det sängen!
Vi har tittat på film "material girls" och bara mysat!

Imorgon eller ja idag ska jag sova sååå jäävla länge asså! För sen ska jag fixa mitt rum som jag håller på att göra om! Det kommer att ta på mina krafter -.-
Men ni får sova så gott så hörs vi senare när jag har vakant! (hoppas jag är på bättre humör då) puss!

bild från Kreta ( bexi, Jag & Mamma)

Mot Ikea:)

Nu sitter jag i bilen mot ikea:) ha det så bra<3

Ont i litt lilla öra

Hade precis mitt öra typ 1cm från Ericas högtalare med hennes skrik musik AJ!! Men nu står den på bordet jämte hennes öra ist:) gillas

Mot Erica!

Har precis ätit klart och ska gå till Erica:D
Vi tittade på The Town innan och jag tyckte den var jättebra men det tyckte ju inte Erica :P
Men vi hörs lite senare:D
puss♥

Mys<3

Film med Erica:) The Town<3

Snow;)

Snart ska jag ut i snöovädret och åka till kyrkan-.- Men först ska jag fixa iordning mig och så :) men vi hörs senare :D Puss<3

god in heaven♥

Gjorde precis en ny header men ska göra om den imorgon, hade tänkt lite ljusare färger nu till våren :D
så den får vi göra om :P

Innan ikväll väntade jag och Erica seriöst i mer en 1 tamma för att titta på kissie och Amir som skulle vara med på Filip & Fredrik och när dom äntligen kom var dom inte ens med i 2 Min -.- fan vad arga vi blev!

Men nu har jag lugnat ner mig :P och sitter och lyssnar på ett av mina favorit band :D

imorgon blir det kyrkan-.- igen -.- orkar inte gå på söndag så det får bli imrgon ist.
Erica kanske hänger med dit annars blir det bara jag och Hanna + Alla andra i Kyrkan då :P

Godnatt på er♥

Egoina ramlar i videoblogg ♥

HAHAHA asså fyfan vad roligt, ni måste kolla asså :P
http://egoinas.devote.se

Spola fram till 2.49 :D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Godnatt på er♥ nu drar jag mig till sängen :D imorgon ska jag till stan med Erica :D va också där idag med henne, mysigt som vanligt :D

snälla ta mig tillbaka till sommaren. långa varma dagar på stranden med lilla gurkan♥ älska
bjuder på bilden (från i somras, Erica och Jag)

familjen annurlunda ♥

Snart ska jag in i duschen :D Men först måste jag titta på familjen annurlunda för Rebecca hade sett en kille där som hon tror att jag skulle tycka vara snygg :P så det måste jag titta på.
Men sen blir det duschen och efter det får jag väll fixa mitt hår och sånt och sen titta film eller något:D

bloggar mer sen :D
puss♥


little miss sunshine♥

Hemma från kyrkan nu :D har hunnit äta och tittat lite på tv:P
Nu sitter jag och målar mina naglar silvriga:D ni får se sen:D plus att jag sitter och tittar på little miss sunshine som går nu på 4:an:D hoppas den är bra♥
annars ska jag inte göra ett skit idag, ska nog bara fixa med bloggen lite :D det är ju ett nytt år nu så då får det bli ny design och sånt :D
men ni får ha en super bra dag så hörs vi lite senare :D
puss♥

1 januari 2011 ♥

Idag har jag inte gjort någonting eller jo jag har tittat på film typ hela dagen menmen.
hoppas att ni hade en jättebra nyårsafton igår :D det hade jag i alla fall :D

snart får jag nog sova för jag ska ju till kyrkan imorgon eller ja idag :/ ♥
så ni får sova så gott nu så hörs vi lite senare idag:D♥

puss♥

Gott nytt år<3

GOTT NYTT ÅR!! <3