-

nu har jag suttit & pratat med erica på msn men ska nu titta på svenska hollywood fruar<3




dagen<3

idag har vi haft no redovisning. Det gick inte bra.
började skratta och jag läste inte ens allt jag skulle säga (hahaha)

vi tittade på this is england på svenska lektionen. den var ganska bra.
det var en tjej i filmen som hette Lol (hehe)


men snart ska jag ner till stan med mamma & bexi (rebecca)<33
ska kanske köpa ett par jättefina skor på scorett<33

PUZZZ<33

EFTER SKOLAN I BILDER<3

var med hanna och sanna. vi var sen med pamela och erica också.
när hanna hade åkt så tog jag, sanna, pamela & erica lite bilder.



PAMELA, ERICA & SANNA<33


JAG PLUS SANNA & PAMELA I BAKRUNDEN (HEHE)



JAG & ERICA<33


SANNA HAHAHA<33


ERICA HAHAHA<33
























<3 ÄSLAR VERKLIGEN DEN SISTA BILDEN PÅ MIG & SANNA<33


PUZZZ<33

skolan i bilder<3

före våran so lektion<3


SARA<33 PLUS MATHILDA BORTA I HÖRNET (HEHE)


VICTOR & LINUS!


SARA & SANNA<3


SANNA<3


LINUS PLUS SANNAS HALVA ANSIKTE (HEHE)!


sanna & linus!


PUZZZ<333

dresses<33














alla från modegallerian.se


ME LOVE IT<33


school again!

första skoldagen på en vekca:(
det var jättejobbigt att gå upp i morse och jag har varit as trött hela dagen.
men det var ju jätteroligt att träffa alla igen men lektionerna var väl inte så roliga.

på elevensval satt jag, sanna.w & denise ute i solen och gjorde klart våra ryaknytningar.
det var jätteskönt men jättevarmt.
cyklade hem sen och tog det lungt tills jag ville ta ut utemöblerna men det gick ju inte så bra.
jag fick ut en stol halvvägs (hehe) men sen kom mamma hem och gjorde det.
jag och mamma tvättade dom och sen satt vi där fast bara typ i en kvart för det blåste ganska mycket så jag gick in och målade en tavla till mamma som hon ska få när hon fyller år.

har tittat på top model 13. jag tycker att det är jättebra att dom ger oss korta en chans:)
hade tänkt bli världens kortaste modell men min syster vill ochså det och hon är lite kortare än mig så jag får bli världens näst kortaste modell (hehe)


ha det bäst<33



PUZZZZ<33


step up 3 i 3D



rösta rösta<333


Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!