Kenza & Tyra show in on tonight

ikväll kl 21:00 är det premiär på Kenza & Tyra show.
man kan se showen på deras bloggar, & på nätsidan. den hittar ni här.


puzz<3

dagens snygging




ryan donowho

down in town

fikat på e-house och shoppat på H&M.

lite suddig bild men ja. köpte Dom på H&M. rea för 30 kr.

puss<3

ridningen i bilder:D


                                                            sanna panna <3

linus:D                                       victor:D
             

alex:D

hanna :D

haha jag och sanna :D               

alex:)

Adam.                                                   oskar

orkar inte lägga upp mer bilder nu.
alla kommer från lovisaa facebook :D

puss<3

min mobil :(

i fredags när jag var i göteborg så blev min mobil stulen.
så nu har jag en gammal tegelsten att bära runt på som vi typ köpte för 500 år sen:P
och så ser den ut.


och så här ser min lilla älskling ut som finns i någon annas händer:

ta bra hand om hon <3

26 september:D

har pluggat typ hela dagen idag :( vi har typ 5 miljoner läxor varje vecka.
snart kommer jag dränkas i läxor:(



men aja imorgon börjar vi halv 9. vi ska cykla direkt till kvarna gården och rida :P
jaa det kommer ju jättebra asså :P

men snart börjar reprisen av kungarna av tylösand. jag missade såklart det denna veckan.


puss<3


götet o dagens outfit:D

ska dra till götet nu :D var där igår också :P
men idag ska jag till liseberg och ha skojigt :D

dagens outfit:

bloggar när jag kommit hem :D puss<3

grattis:D

grattis storebror. skulle blivit 18 år idag :D
älskar dig<3

fridrott :D

har då haft fridrott hela dagen :( har aldrig gillat fridrott men var faktist inte jätte tråkigt :D okej jag var jätte dålig men ändå :P

här kommer bilder från dagen på vallen:

Douglas :D

Linus :D

sötisarna anna och beata :D

men linus :O

aj aj :O



puss <3
karro barro :D

it´s not over

asså varför måste vi ha så många läxor för.  gör ju inget annat än att plugga.
skönt med studiedag på fredag då.
ska då upp till götet med anna, erica, beata, nora, lydia mm.
kommer bli skojigt:D

på lördag blir det liseberg med familj o emmie och hennes famlj :D
längtar :D

men nu har jag tagit en paus från allt pluggande.
så lyssnar på musik och lite så :D



'
puss<3

dagens snygging









jimmie strimmel från dead by april

Just The Way You Are



Oh her eyes, her eyes
Make the stars look like they're not shining
Her hair, her hair
Falls perfectly without her trying

She's so beautiful
And I tell her every day

Yeah I know, I know
When I compliment her
She wont believe me
And its so, its so
Sad to think she don't see what I see

But every time she asks me do I look okay
I say

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are

Her lips, her lips
I could kiss them all day if she'd let me
Her laugh, her laugh
She hates but I think its so sexy

She's so beautiful
And I tell her every day

Oh you know, you know, you know
Id never ask you to change
If perfect is what you're searching for
Then just stay the same

So don't even bother asking
If you look okay
You know I say

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are

The way you are
The way you are
Girl you're amazing
Just the way you are

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are

....

nu har jag precis kommit hem. har varit ute och hos hanna:D skojigt <3

men nu ska jag göra mi iordining för sängen. är väldigt trött.
sen ska jag kanske titta på någon film eller något.

imorgon ska jag till falkenberg. hälsa på min mormor och morfar. dit kommer också kusinerna:D
sen på kvällen ska jag nog på bio.
`i rymden finns inga känslor´



vi hörs imorgon:D
natti natti :D puss<3

scarry clown

det fanns en jätte läskig clown på cirkusen. men annars var det roligt.
plus att det var en snygg kille som typ jonglerade och så:D

men snart ska jag gå och lägga mig. fryser som faan så hoppas jag blir varmare.
ha en bra kväll/ natt:D
puss<3

hahaha

cirkus med erica och hennes bror ikväll då :D
fast hade glömt bort att det finns clowner där så jag kommer sitta där och vara skit rädd:(
men kommer säkert bli kul :D
det var flera år sen jag var på circus så känns nästan som första gången.

men ska nog börja göra mig iordning nu.
bloggar mer när jag kommer hem:D
puss<3

kungarna av tylösand

idol är slut så nu ska jag typ börja göra mig iordning för sängen. men innan det så måste jag ju titta på kungarna av tylösand som börjar typ om en timma men ändå.


idag har vi jag haft no prov:( men det gick väl ganska bra ändå.
vi har också pratat om vad som hände igår med våran vikarie per.
annars har det inte hänt så mycket i skolan i alla fall.

erica kom till mig lite senare. vi pluggade lite, men vi hamnade vid datan som vanligt:P

men nu ska jag då borsta mina tänder.
natti natti<3


idol, film och sängen :D

just nu letar jag bilder till min tavla som jag håller på att måla.
vet inte riktigt vad jag ska ha men hittar väl något.

men ikväll ska jag såklart titta på idol.

efter det så börjar en film på 5 an. miss secret agent 2

sen blir det sängen :D
puss<3

heelt sjuk Asåå!

våran vikarie är helt sjuk, drog upp adam på väggen och var nära på att slå han! :o
alla blev heltt jävla tysta.
det faan aaas läbbigt att vara där och se det :(


thihihi

har nu gjort klart mina läxor, för idag:P


på lunchen i skolan åkte jag och Sanna till donken :D där var också Linus, Isac, Adam och Gabbe.
direkt efter det så åkte vi till brandstationen. kuligt:( eller inte.

vi satt där i en o en halv timme och bara lyssnade på massa saker. fast han som pratde var såå jävla snygg asså.
bara 10 års skillnad. kanske går :P


nu lyssnar jag bara på musik och så.
bloggar mer senare.
puss<3

läxor läxor och mer läxor

har jätte många läxor så jag ska då spendera min måndag åt de.

jag berättar lite senare vad som har hänt idag och så.
puss<3

the runaways

har precis tittat klart på filmen the runaways. den var faktist väldigt bra.

puss<3

not afraid


Bexi är på nollning:P

nu ä då rebecca på nollning. för er som inte vet vad de ä så ä det typ mågot som 2:orna gör med 1:orna.
hon var lite nervös över vad som skulle hända. man vet liksom inte vad dom kan hitta på.
men hon kommer väl ganska snart.
här kommer lite bilder från nollningen igår för 10spc.




men aja mer bilder vill jag inte lägga ut :P
jag får vänta typ 2 år till innan jag får göra det där. längtar faktist lite:P
det kanske kommer lite bilder från nollningen idag imorgon.
plus att alla bilderna är tagna från facebook:P
puss<3

Olle Hedberg



han var seriöst bäst igår:D

jippppi<3

när jag kom hem efter skolan var den där Ler med öppen munFest

Fest love it <3

grattis i efterskott Gusti<3

Igår fyllde Gustav Schäfer 23 år<3

Grattis Gusti<33

hola

nu har jag kommit hem. ganksa roligt i skolan idag. hade faktist roligt på spanskan igen:D de ä bra.
men skulle till stan men erica orkade inte :( så vi får hitta på något annat.
nu lyssnar jag på musik. just nu denna.

ikväll blir det ännu mer idol :)
bloggar mer sen.
puss puss<3

blir ingen film

okej det blir ingen film ikväll. istället ska jag titta på skånefruar:)

idol

nu är idol slut:( tiden går såå jävla fort när man tittar på det.
rebecca såg faktist en som vi kände så det var ju skojigt:)

men nu ska jag nog titta på någon film:)
hörs imorgon.
puss<3

8 september

har inte bloggat på ganska länge. de beror på att jag har skit mycket läxor så kommer vara lite dåligare på att uppdatera.

men idag har jag då varit i skolan som vanligt. har inte hänt speciellt mycket. 
när jag kom hem då så satt jag mig vid datan och började skriva på vårat so arbete:( är klar nu. ska redovisa det imorgon.

igår började idol:) guud vad jag älskar det pogrammet.
började faktist gråta när jonathan Garces började sjunga. har aldrig i hela mitt liv börjat gråta övet att någon har sjungit.



började sen gråta ännu mer när denna söta killen kom. okej han sjöng så jävla dåligt men han var såå sööt. och sen dom där komentarerna. asså guuuuud.

ikväll blir det mer idol :)
nu ska lyssna på musik. lyssnar mest på denna.



puss puss <3

....one tree hill.... ullared.

nu har jag sån jävla lust att bara sätta på one tree hill och bara ta de lungt.  men får ju inte missa ullared kl 20.00
så jag får nog sätta på den nu om jag ska hinna titta på ett avsnitt i alla fall.

bloggar mer sen<3 puss:D

godmorgon.

nu ä jag vaken och har gjort mig iordning. ska bara packa ner lite kläder.
jag har då idrott nu på morgonen :( så jag har ju mina idrotts kläder på mig.
så det blir ingen dagens outfit idag eller den kanske kommer när jag har kommit hem igen.

en nu måste jag packa och äta. så vi hörs när jag kommigt hem.
puss<3


gårkväll!

hemma från gekås.

nu ä jag då hemma. har också hunnit duscha.
har köpt lite smått o gått. inget speciellt.

men ikväll ska jag göra läxa:( och typ lyssna på musik fixa mitt hår och lite för imorgon.

puss<3

jag ää kääär

idag blir de läxor som ska göras. men lite senare ska jag upp till gekås:D

jag tittade på kissies blogg igår och hittade en bild på henne när hon har typ världens finatse halsband och ringar.

aas snyggt asså. jag ää käääär <3

hörs senare:D
puss<3

inbott

i torsdags morgon gjorde några människor inbrott i tom och bill kaulitz hus.
gärningmännen hade tagit sig in gemon altandörren och sedan sökte rummen.



men som tur var va tom och bill inte där.
puss<3

upp <3

nu har erica precis gått hem . vi har tittat på upp.


hejdå <3 puss<3

kristallengalan

nu har kristallengalan precis börjat. och jag sitter här och tittar på de i soffan :D


bloggar mer sen när de ä slut<3

RUBRIK!

varför ska läxor vara såå jävla jobbiga. har gjort läxor sen jag kom hem vid 3.
men nu ä jag klar, för idag :(

men har varit ganska roligt i skolan idag:) fast inte när jag tappade bort mina nycklar. vi hade då slöjd när dom kom bort. jag har börjat göra ett solglasögon fodral:) leopard och zebra tyg blev de till den:)
jag kom inte in i mitt skåp så var tvungen att "klippa" bort låset med en sån där jättestor tång :P
vet inte vad de heter men ändå. så jag kom in i skåpet men hade fortfarande inte hittat mina nycklar.
jag letade några gånger i slöjdsalen men hittade inte dom. så jag gick på mina lektioner. sen gick jag och letade i slöjdsalen igen. och pooof så hittade jag dom. dom låg under några tidningar på bordet:P hade ändå letat där några gånger men hade inte hittat dom. så jag blev jätteglad.

men aja nu lyssnar jag på musik:)
plus idag har jag beställt en skinnjacka från jofama.


puss puss <3

goin down


XOXO

skoolan


har kommit hem från skolan nu då.
varit ganska roligt. till och med spanska lektionen var rolig. jag hatar då spanska:P
men vi har fått en ny spanska lärare nu och de e bra för vi har bara haft dåliga lärare som man inte hör vad dom säger.
aja idag fick jag reda på att vi ska rida på idrotten v. 39 så de ä ganska långt kvar men ändå, har inte suttit på en häst på aas länge.

men lite senare idag ska jag nog gå till erica och hitta på något med henne.

bloggar mer senare för nu ringer erica.
puss


grattis <3

idag fyller tom och bill kaulitz 21 år.

grattis<3 i love you