kvällen<3

nu har jag kommit hem från stan. har tittat michael jacksson: this is it. men erica och anna<3. as bra




nu tittar jag då på idol (jättebra.)
hejar på rabih men min andra elskling nicklas åkte ut förra veckan:(

ha det bra<3



PUZZ<3<3


gekås

idag har jag varit med erica igen och sen åkte vi till gekås(kul). Nu sitter jag här bara tar det lungt.
ska inte göra något speciellt ikväll.

ha det bra!

PUZZ<3<3

ikea today!<3

idag har jag varit på ikea.köpte inget men det var kul ändå .
innan vi åkte var jag med erica vi tittade på pearl harbour(bäst).
sen när jag kom hem har jag bara chillat och nu har jag precis duschat och ska snart titta på någon film.

ha det bra!
sov gott<3

PUZZ<3<3

lov<3<333

Yes äntigen lov.
sista skoldagen då. vi har haft so prov (trök).
jag och sandra åkte till willys på lunch rasten kuligt (godiset var skit billigt)
haft roligt med karro såklart som vanligt ,och lite mer.
sen åkte vi hem och nu ska jag bara chilla lite och så.
kommer såklart titta på idol ikväll ,jag hejar på rabih och nicklas

ha de gött<3

PUZZ<33


20-10-09

idag har vi haft spanska prov ,det gick väl ganska bra. när vi var klara så fick vi åka hem så jag  och sanna åkte hem typ 10 över 2( gött ). anars har vi inte gjort något speciellt.

när vi kom hem så skrev vi ut lite saker från datan. Sen kom erica.
Nu har dom åkt ,dom skulle på kör och jag har nu skrivit min svenska redovisning om Zebran som vi ska redivisa imorgon(trökigt). Men nu e den klar så nu ska jag bara ta det lungt och lyssna på lite musik.

PUZZ<3<3

kväll

jag hade lite tråkigt i torsdags kväll så jag fixa mitt hår lite. blev kanske inte så fin?

helgen

har tagit det lungt nu i helgen då men imorgon blir det skolan igen:(

 då träffar jag alla min älsklingar Puzz på er<3

PUZZ<3

:)

idag har vi haft so det var faktist ganska roligt vi hade bara lärare i 30 min sen var vi själva. Han var dum och trodde att vi skulle jobba när han hade gått.

Vi satt och provade varandras skor( kuligt<3)

annars har vi inte gjort så mycket!

Nu ska jag göra klart min spanska.
så ha det bra

PUZZ<3<33


hihi

skolan idag igen då hade tråkiga lektioner. jag karro och sally hade roligt efter idrotten hihi<3

sen åkte jag , erica och anna till Willys  och sen åkte vi hem.
nu ska jag göra min spanska läxa.

ha en bra dah!<3

PUZZ<33


13-10-2009

idag har jag då varit i skolan som vanligt . vi hade sovmorgon (gött) sen hade jag målpass,so,matte och spanska. på lunch rasten åkte jag och sandra hem till mig och som vanligt kom vi för sent till mette lektionen.
Sen när jag kom hem gjorde jag mina läxor och nu sitter jag här.


Här är bilder på de jag köpte i söndags på kunsmässan:



  Tröja från zara!




 Och en annan tröja från ZARA!





 Och till sist en cardigan från Bikbok!(lite suddig bild.hihi)



så det var det jag har köppt !

ha en bra kväll!<3<3

PUZZ<3<3<3


skoldagen!!!!12-10-09

HEJ HEJ nu har jag kommit hem från skolan. Först så var jag hos skol läkaren ( trök) sen hade vi svenska då skulle vi redovisa nån sak det gick väl ganska bra.
slöjd sen då och planering. på lunchrasten åkte jag och sandra hem till hon och åt ( köttbullar och äggröra gött)
matte sen och elevensval! sen var skoldagen slut och nu sitter jag här.

(snart kommer lite kläder som jag köpte igår på kungsmässan)

PUZZ<3<33

gårdagens shopping!!<3<33

igår var jag i  helsingborg .här e lite saker jag shoppade:


Vantar:h&m
Rosett:H&M
och necessär:Indiska!


1-10-09

skolan idag igen då (trök). jag och Sandra gick till willys på matrasten .

När jag kom hem följde Sanna med mig. vi åt nudlar (med sugrör) hihi kul<3<33
sen kom erica och då gjorde vi läxor.
sen tittade jag på idol och nu tittar jag på inlåst.

annars har det inte hänt så mycket.

ha en bra kväll!

 puzzz<3<3<333