skoln:( 30-09-09

dag har jag varit i skolan som vanligt med massa tråkiga lekioner! på matrasten gick jag sandra, erica ,sanna.j och pamela en liten runda och hade lite skoj!!!hihi<3<333
sen hade vi idott då hanna drog ner ericas byxor så hon visade hela röven för alla! hihi skoj<3<3

 närr jag kom hem så gjorde jag occh erica so läxa, det gick väl sådär. men nu skulle hon hem och jag måsste göra mer läxa:(
så ha en bra dag!

puzzz<3<3<33


29-09-09

idag har jag varit i skolan! vi började 40 min senare ( gött )
på lunch rasten följde jag meh hem till Sandra! (roligt)
 
när jag kom hem åkte jag och anna till stan igen!
efter det så gjorde jag mina läxor ( trökigt )
annars har jag inte gjort något speciellt!

nu ska jag titta på Desperate housewives!

så ha en bra kväll hejdå!<33<33

puzz<3<33//

stan med mina älsklingar<3<33

idag har vi haft studiedag! jipppi!
jag har varit på stan med erica och anna  vi var på espresso houseanna inne på espresso house!<3<33

Erica<3<3<333

dom drack varsin frapino (as goda)

jag köpte 3 ringar på ur&penn!


sen när vi kom hem så städade jag mitt rum ( trökigt )

när jag hade gjort det tittade jag på en av mina favorit filmer ( pearl harbor) den e jättebra!

nu ska jag titta på idol ha en superbra kväll!!

puzz <3<333//

25-09-09

ikväll har jag haft jätteroligt med min erica!
först så skulle erica sminka mig hon skulle sota mina ögon tyvärr så blev resultatet inte så bra!
sen gick vi ut och gjorde lite saker!!

älskar dig erica!!
 min älskade Erica!<3<33


så nu ska jag titta på tv ha en bra kväll!

Puzz//

jippi!!!

idag i skolan har vi haft so igen då fick erica och sanna redovisa igen det gick bättre den här gången!!
Min karro e tillbaka!! (hon har varit sjuk)
<---karro<3<33


Efter skolan åkte jag,erica,sanna.w,sara och anna till stan jätteroligt
karro skulle fälja med men hon skulle till stallet!

(anna och jag inne på H&M)

(erica,jag och anna inne i omklädningsrummet på H&M. jag provade lite kläder!)

 Sara och Sanna!!<3<33



ska titta på idol med erica nu! Lägger in mer inlägg senare ikväll.

puzz!!<3<33
  

 

24-09-09

idag har jag varit i skolan som vanligt vi hade jätte tråkiga lektioner men rasterna var  roliga!!

 när vi hade so så skulle sanna,erica,alex.j och oskar redovisa om norge då fick erica och sanna värsta skratt anfall dom såg jätteroliga ut sen bärjade nästan alla skratta!!
 hur roligt som helst!!

puzz på er sanna och erica!!!


Kram//


Nya skor<33


23-09-09

idag har jag varit i skolan!
tråkiga lektioner som vanligt.

sen var jag med sanna på willys sen åkte vi hem till mig och satt vid datorn!
puzz på dig sanna<3<333


puss!!

22-09-09

hejhej alla bloggläsare nu har jag gjort en blogg!
komentera! hejdå!

                      PUSS<3

Välkommen till min nya blogg!