--

idag har jag då varit med sanna!
vi var på stan.
köpte en tröja från gina

plus en bok och en liten annan sak:P


solglasögonen jag köpte förra vekcan:D


nu sitter jag och tittar på pretty little liars.
men ska nog gå och lägga mig snart.
ska ju till kreta imorgon;D
jag kanske bloggar innan jag åker men jag vet inte.
kommer i alla fall inte att blogga på en vecka .

PUSS på er alla<3

städat

har städat eller ja damsugit mitt rum.plus att jag var tvungen att stå och skrubba mitt jävla skåp:( jobbigt.

i måndags så var jag på stan med mamma och bexi. jag köpte ett par solglasögon. lägger upp bild sen:D
men imorgon ska jag vara med erica och sanna. vill till stan men får se vad vi gör:)

godnatt på er alla<3 puss

besöks rekod:)

har haft 50 unika besökare idag:)
tackar<3

puss på er<3

shoes




alla från shock.se<3
älskar deras skor.


har tråkigt

fan vad jag har haft tråkigt idag:(
jag skulle igentligen åka till falkenberg och titta på grand rock med erica. men de gjorde vi då inte. men kanske nästa år istället.

ska titta lite på kläder och lyssna på musik nu då.

hörs sen!
PUSS<3

-

inatt så sov jag ingenting eller jo i 20 min typ.
men de var kuligt.
på kvällen tittade vi på SORORITY ROW. den va as bra.


alla va as rädda, förutom ja då:P
men idag har jag typ sovit och bara tagit de lungt. ikväll ska jag vara med erica och Thilda<3
nu gör jag typ ingenting. ska snart äta tror ja.

PUSS PÅ ER<3

-

nu är erica nere och äter.
sen ska då hanna komma hit. vi ska vara med alice och anna sen också.
dom ska sova hos mig inatt. mysigt<3
men nu kommer erica så vi hörs senare.

PUSS<3

erica & jag<3





puss på er<3

godnatt<3

nu drar jag mig till sängen.
ska upp tidigt imorgon. ah eller tidigt för mig:P

godnatt!
PUSS PUSS<3

-

imorse åkte jag sara och sanna ner till stan. jag skulle köpa ett par solglasögon. men då var ju de såklart stängt:(
typiskt mig.
men jag får väl åka ner till stan imorgon istället.

efter vi hade kommit hem så åkte sanna och sara hem och åt.
sen kom sanna till mig men sara skulle titta på handboll så hon kom då inte.
lite senare kom lisa och vi satt vid datan och gjorde lite saker.

men nu håller jag på att lägga in massa låtar på min mobil och bexis ipod.

hörs senare.
PUSS PÅ ER<3

the new bieber??






låten e as bra och mycket bättre än justin bieber:D

PUSS PUSS<3

...

ska då vara med erica lite senare.
imorse har jag då städat lite på mitt rum igen.
och igår städade jag min garderob. de behövdes:P

ikväll är de grillfest på våran gård:D de e faktist ganska roligt:P

men vi hörs senare.

PUSS PÅ ER<3

ingen strand idag:(

idag blir de då ingen strand:(
erica ska typ åka någon stans eller nåt.
idag får jag väl städa lite. de behövs faktist igen. mitt rum blir stökigt väldigt fort:P
men när man har på musik så är de faktist inte sååå tråkigt att städa:P

och glöm inte att rösta på min sko:P

hörs senare!
PUSS PUSS<3

jippi

äntligen har den kommit.

har nu väntat i någon vecka på den och blev så glad när pappa kom upp med paketet:D:D
så nu får jag bänka mig ner i soffan och titta på den:D

PUSS på er<3

nelly.se

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!
snälla snälla rösta <3
PUSS PÅ ER<3


21 juli!

idag har jag varit såå jävla trött asså. så jag och erica tog de bara lungt!
men de blev lite för varmt hemma så vi åkte typ ner till stranden vid halv 4. sen hem igen och duschade och så.
och sen hem till erica. vi tittade på film , she´s the man.

nu ikväll har jag och erica varit ute och gått. vi gick typ till apelviken och sen typ hem. då erica skulle tvätta sina fötter och måla naglarna:P
sen hem till mig och tvättade mina fötter:P dom blev riktigt smutsiga faktist:Phehe
när jag  var klar med de så tittade vi på tv.
sen ut igen.

och nu lyssnar jag på musik:D
de är seriöst cp varmt inne på mitt rum just nu. kommer säkert inne somna sen:( och jag som e så trött:(

imorgon ska jag vara med erica. kanske blir stranden. men vet inte.
sen på kvällen ska jag till min farmor och farfar. min farfar fyller år. grattis till han<3
 vi hörs senare eller imorgon.

PUSS på er<33

-

det blev inga bilder från stranden idag :(
men var där med sandra och pamela. ingen erica idag:(

ska dit imorgon med:D
vem vet, då kanske de blir några bilder:D

hörs senare!
PUSS<3

tokio hotel tv<3


PUSS<3

-

nu har jag ätit frukost och väntar på att erica ska bli klar. vi åker nog ner till stranden.(apelviken):D
blir nog kanske några bilder:P

men nu sitter jag och lyssnar på musik:D
hörs senare
PUSS<3

...

ikväll har jag städat mitt rum.
de behövdes verkligen. så nu är mamma glad. hon har tjatat ganska länge nu.

nu sitter jag och lyssnar på musik. jag typ drogar eric saades nya låt. "BREAK OF DAWN"
asså den e så braa.
ni måste lyssna på den, ni kommer inte bli besvikna.




hörs imorgon!

PUSS<3

damn delicious!!






PUSS PUSS<3


19 juli

dagen har jag spenderat i falkenberg med mamma bexi, mina kusiner, mormor och morfar och såklart annika.
vi gick till kullens och tittade på skor.
hittade inga som jag ville ha:(

men något som jag fick var en skiva av min moster.

DAMN DELICIOUS<3
dom e jättebra



ska kanske åka till falkenberg nästa tisdag och titta på dom.
min moster har faktist bott granne med kristoffer grezula som e han i svart hår längst fram. thihi

kanske lägger upp en av deras låtar lite senare.

något annat jag också fick eller lånar av min moster är hennes resväska för vi ska då åka till kreta nästa torsdag. jippi.
men nu har ganska mycket att göra så vi hörs senare<3

PUSS PUSS<3

...

nu kommer erica snart till mig. sanna kommer nog också sen:D
vet inte riktigt vad vi ska göra men får hitta på något roligt.
och nu har erica kommit och vi sitter och ylar till tyska låtar:P

hörs senare :D
PUSS PUSS<33


-

nu är jag hemma hos erica. jag försöker sminka henne :D hihi.
hoppas de blir snyggt.

ikväll ska vi till w&w . skitskoj:D

hörs senare.

PUSS PUSS<3


16 juli

igår gick min mobil sönder:( så idag hat jag varit och letet efter en ny. okej de blev en lika dan som den jag hade innan men ändå.
först åkte jag mamma och bexi till elgiganten, sen davids, Ö&B ( mamma skulle dit ) sen till rösta, onoff och sen hem . hittade ingen som jag ville ha så när vi hade ätit så åkte vi till netonnet i ullared och där hittade jag den rosa skönheten:P
så när vi var klara med det så gick vi in på gekås en stund.
sen när vi var hemma i varberg igen så åkte vi till hajen och köpte solstolar:P
hem igen sen då och bara slappade.
åkte sen ner till stan med pamela.
och sen hem till sanna efter de. jag sanna och sara bara cyklade runt tills vi bestämde oss för att åka hem till mig.
så vi satt o åt glass och tittade på tv.
sen åkte dom hem.

imorgon blir de nog stranden om de blir fint väder och sen på kvällen är de då W&W :D jippi.
ska dra ner till stan med sanna erica och karro då:D

vi hörs imorgon:D

PUSS PUSS<3

-

nu sitter jag hemma och har tråkigt. de regnar och ska åska typ hela dagen, så idag blir de inte stranden.
istället så ska jag nog bara titta på film eller nåt.
kanske ska vara med sanna och sara om jag orkar.

igår var jag med erica på stranden. de var as varmt.
vi var där i kanske typ 3 timmar sen åkte vi hem och duschade. sen hem till erica och åt glass. mums.


erica med sin sked<3

hör senare<3

PUSS PUSS<3

11 JULI

snart drar jag ner till stan med paulina och pamela.
kanske inte är där så länge för de e seriöst skit varmt ute och då ska vi nog dra ner till stranden istället.

men snart kommer då pamela och vi ska försöka få tag i paulina. hon svarar inte hem eller mobil:(

här är en bild från igår kväll när vi var på stranden<3

paulina och pamela:P
hoppas alla är nere o badar, solar och har de gött<3
vi hörs lite senare.

PUSS PUSS<3

smiley jenny<3

var precis inne på linus zebrahs blogg och hittade en låt som han hade skrivit till sin flickvän jenny innan dom blev tillsammans.
den e såå fiin asså <3





lyrics:

I, I wrote a song
For the only reason
That I Love You

And I have heard that you
Falled down in peaces,
Why?
I'm asking why
'cause it have a reason 
Why I care

And now you smiling to me
'cause I feel that you are happy
And maybe complited
With your Fairytale
'Cause she is the greatest 
I've ever seen


CHORSE:
Oh, Smiley Jenny
Smiley Jenny
So keep on Smilin'
Smiley Jenny

Smiley Jenny
Smiley Jenny
So keep on Smilin'
Smiley Jenny

In my life
I've been searching
For some reasons
And maybe God have listen for me
For once in my life
'cause now I got you
And I Love You

CHORSE:
Oh, Smiley Jenny
Smiley Jenny
So keep on Smilin' 
Smiley Jenny

Smiley Jenny
Smiley Jenny
So keep on Smilin'
Smiley Jenny

Oh, oh.
Oh, Oh

Oh, Smiley Jenny
So keep on smilin'
'cause I Love You...
...I do

10 juli

idag har jag varit på stranden hela dagen.
var där med pamela och så träffade vi erica och thilda plus deras familjer.
de var jättevarmt. vi åkte ut i en trampbåt skitskoj.

men nu har jag kommit hem och precis duschat. sen ska jag vara med kompisar.
hörs senare.

PUZZ PUZZ<3


hemma

nu har jag kommit hem. jag har varit ute och sen hos paulina.

här kommer lite bilder från idag på stranden.

erica och jag.


sötisen erica<3


erica igen<3

lisa var också med men har ingen bild på henne:P

nu sitter jag och lyssnar på musik och pratar med människor:P
hörs imorgon!

PUZZ PUZZ<3

-

nu har erica gått hem ,hon ska äta.
sen kommer hon tillbaka och då ska vi vara med paulina också.
vi får hitta på något roligt.

det är ganska fint väder så vi får väl ta och gå ut en stund. kanske gå ner till stan eller något.
men vi hörs senare.

PUZZ<3

parodi!



PUZZ<3

8 juli<3

idag åkte jag till kungsmessan med sanna och erica.
en jätterolig dag har jag haft.
köpte ett par glasögon från bik bok och typ en kofta från gina.

ikväll blir de mys med erica och sanna. vi ska nog bara titta på någon film.
vi hörs lite senare

puzz<3

success

här kommer kissies låt success. okej de e ganska dåligt ljud men ändå.



PUZZ<3

stan!

väntar på att erica ska äta. sen drar vi ner till stan med paulina opch pamela<3
och kanske hannah och hanna.

jag vet att jag har varit ganska dålig på att uppdatera men ska försöka bättra mig nu.
 vi hörs lite senare.

PUZZ<3


humanoid city!




humanoid city live dvd<3

PUZZ<3

hemma!

nu är jag hemma igen.
filmen var jätte bra.

men nu måste jag snart gå och lägga mig.

imorgon blir det nog stranden med erica:D

PUZZ<3

till erica

nu är jag klar sminkad och så.
så nu går jag till erica.
vi ska då åka till stan och titta på twilight



vi hörs när jag har kommit hem igen!

PUZZ<3

hos lisa!

nu är jag hos lisa. jag väntar på att hon ska äta klart.
sen kommer då erica hit.
jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar nog på nåt.

ikväll ska jag ooch erica ner till ströget och sen ska vi titta på twilight eclipse.
jag längtar.

vi hörs lite senare<3

PUZZ<3