gårdagens kväll<3

igår kväll var jag med hanna & erica. vi var ute och cyklade.
jag och erica skjutsade på ericas lillebrors trixcykel. det var as skoj.
sen hittade vi en gammal cykel som låg slängd vid stranden & den började jag cykla på. okej den hade inte någon luft i däcken men ändå. den var faktist väldigt fiin. hehe. skulle vilja ha den.
fast jag cyklade inte på den länge.
sen gick vi typ hem.
vi gjorde varm choklad och tittade på eurovision song contest.
mina favoriter var Grekland, Tyskland, Serbien, Israel & Danmark.

När hanna och erica hade gått hem så fortsatte jag att titta på det.
Och TYSKLAND VANN. jag blev jätteglad<3


Billionaire<3


försenad header!

                                DEN NYA HEADERN KOMMER SNART!

they did it again<3

tokio hotel vann en comet igen för "best live act" den 21 maj 2010. det var några dagar sen.

dom vann ju 2005 2006 2007 2008 2009 också ,men inte för samma kategori.



här vinner dom "best live act" 2010




PUZZ!

00:15

idag har jag varit på showstar på mariedal med klassen. det var bra.
lägger upp videor på det sen när jag har överfört dom till datan.

har varit emd sanna erica carro & hanna & vi åkte ner till stan.
sen på kvällen var jag med erica sanna & pamela, vi åkte ner till kvantum & köpte godis sen åkte vi hem.
nu sitter jag här &  lyssnar på musik<33

imorgon ska jag till funcity med pamela & erica. Har inte varit där på typ 2 år.
ska bli jätteskoj<33

godnatt<3
PUZZ<33

greyson chance<33


asså guud vad bra han e.
han är fan bättre än justin beiber<3

PUZZ<33

dålig uppdatering:(

ja jag har väldigt dålig uppdatering ska försöka bättra mig<3

PUZZ<33


almers hjälper

idag är det almers hjälper och jag har damsugit hela huset:( jobbigt.
så snart ska jag cykla till erica så vi kan åka till skolan.
vi ska vara där halv 1.

där ska vi lämna in dom pengarna vi har fått & sen ska vi titta på "konserten".
kanske filmar & då lägger jag upp det så ni får se.


här kommer några filmer från våran julavslutnigen.


Ulrika & Hanna<3


Caroline<3

Ny Header!

håller på att fixa en ny header. Den kommer snart.


Tisdag♥

nu sitter jag & gör min engelska läxa.
vi ska skriva om ett land & jag har valt Portugal.

men har tagit en liten paus nu.

samtidigt som jag gör min läxa så lyssnar jag på music & ofc lyssnar jag på Tokio Hotel♥

just nu lyssnar jag mest på  ♥world behind my wall♥
den är bara för jävla bra asså!