tack för igår:D

hade skit kul igår asså:D
här kommer lite bilder:














Nu sitter jag och väntar på att sanna och ...

Nu sitter jag och väntar på att sanna och hanna ska ha provat klart:D<3 snart ska vi gå vidare:)


jul, redan?:O

jadu min pappa är lite rolig han, lagar mat och lyssnar på julmusik :P okej de kan aldrig vara för tidigt med jullåtar men ändå.
men ska äta nu:D
puss<3


LOOOOOOV!

Äntligen är höstlovet här. eller ja tekniskt sett så börjar de ju på måndag för vi skulle ju ändå vara lediga i helgen även om de inte var lov:O men skit i de :P
På onsdag ska jag till Stockholm med lilla Anna:D kommer bli cp skojigt. Vi ska då bo hos en kompis .så ska då åka tåg i typ 5 timmar men byter tåg i göteborg :P jag måste då fixa lite bra musik till ipoden:D
Som  t.ex.








och många fler :D
Vad ska ni hitta på, på erat lov? :D

men vi hörs senare:D puss<3

Toms smile♥

You can only love that man and that smile♥


27 oktober♥

plugg vaje dag:( skönt med lov snart då:D ♥
ikväll blir de mer Kungar av Tyläsand:D sista avsnittet idag då:( kommer sakna dom galna människorna:D

men nu ska jag fortsätta plugga :(
puss♥

desperate cougar♥

ikväll blir de desperate housewifes och cougar town♥





dagens snygging♥

Hugo Rosas♥




BILDBOMB!♥

Nu kommer bildbomben från i somras när jag var i Kreta med familjen:D





minibil D:



























Trouble!

snart klar för sängen :D längtar bara att få krypa ner i täcket och bara mysa :D


och när jag gör mig iordning så lyssnar jag såklart på musik:D


plus en bild på bexi och mig i kreta:D
snart ska jag ha bildbomb från kreta såklart. Har väntat ganska länge med de men snart kommer den. pappa har lixom också bilder som jag ska överföra till min dator o så.
kanske kommer imorgon eller på tisdag om jag hinner:D annars någon annan dag i veckan :D

imorgon blir det skolan då:( har faktist inte så många läxor som vi brukar ha så de är bra:D men några har jag. tex. så ska vi läsa en dikt imorgon på engelskan som jag och sandra har gjort. skit bra är den. och sen på tisdag så har jag svenska och på onsdag har jag omprov i no.

på tisdag ska vi på skolbio :D okej vi ska se i rymden finns inga känslor som jag såg för några veckor sen men de är roligt ändå. kommer kanske bilder.

men nu ska jag hoppa ner i sängen.
godnattpuss<3


hello

idag har jag varit på gekås.
och nu sitter jag och bara tar det lungt. tittar lite på jersey shore och andra serier

bloggar mer sen:D puss<3


en fiende ibland oss!

nu blir det mer film :D

asså prutt!

Sitter och myser hemma hos erica :D Tittar på filmen Juno och äter Ben & Jerry. Mums:D

Killen i mitten är snygg boråsare från i somras.
Gud vad jag tillbaka till sommarlovet:D

puss<3

Hihihi xD


hos rickard!


kom nyss till rickard

skuttu skutti

nu skuttar erica hit :P
vi ska typ fota och hon ska visa mig något:D:O spännande.
men vi hösrs senare:D

puss<3


sleep like a baby

nu ska jag sova:D natti natti<3

paradise plugg

nu sitter jag och tittar på paradise samtidigt som jag pluggar :D
idag har jag haft mitt första so prov och imorgon kommer det andra :(
inte kul:(

men ikväll ska jag då titta på kungarna av tylösand:D och bara mysa. okej jag måste väl plugga lite i pauserna också men jaja.

puss<3

Coffee And Cigarettes !


:O:O:O:O

fan vad jag hatar att klippa mig asså. varför måste man det egentligen.
jag vill ju ha långt hår också måste man klippa av det typ några gånger om året eller nåt:O
men jaja jag drar då till falkenberg om drygt en kvart. Hade tänkt att färga håret men vet inte hur jag vill ha det så skiter nog i det idag :P

men ha det bäst:D puss<3


only girl


puss<3

godmorgon :D

nu är jag vaken och skit pigg :P ska bara ta på mig kläder och så sen ska jag nog plugga med erica :)
vi har två olika so prov denna veckan. en på onsdag och en på torsdag :( fattar inte hur våran so lärare tänker egentligen:P
senare idag ska jag också duscha. asså mitt hår är så jävla fett och äckligt :(


jag just nu.

så nu ska jag sminka mig och så:D

puss<3

gubben i lådan :D

nu sitter jag och dunkar musik:D samtidigt som jag väntar på erica :D
ska nog fota, titta på film och mysa lite:D



Fått en flaska I huvet, legat sövd på akuten.
Varit död I minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Jag har famlat I'mörker, men I dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om.

Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta.
Ta mitt skimmer, för jag brinner.
Du är blott en blek lanterna, jag har gjort det här så länge.
Jag kan lika väl fortsätta.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.



puss<3


phahaha:D

nu har jag kommit hem från stan. var där med Erica, Linus, Hanna och Sanna:D
fick inget köpt. vi var uppe på fästningen en stund. mysigt:P

om typ en timma ska jag på handbolls match.
men nu ska jag äta.

Jag & Fanny på Liseberg:D
puss<3

kungar

har inte gjort ett skit idag. jävligt skönt, bara sovit hela dagen.
imorgon får jag väl hitta på något :D men vet inte vad:O

men ska snart titta på kungarna va tylösand :D

sen blir det sängen :D ska bli så jävla skönt att sova :D

puss<3

misery

har pluggat hela dagen och nu ska jag in och duscha.
imorgon ska jag till skolan som vanligt och ha prov, no. plus att imorgon är det min lilla erica som ska hålla i en idrottslektion. kommer blir skojigt :D
misery
puss <3

boring

plugg, plugg, plugg och plugg.
så har min dag sett ut idag. visst verkar den roligヅ


bloggar mer imorgon ヅ
puss<3

myys

snart ska jag och några fler hem till Hanna. ska typ titta på film och mysa:D
Sen ut lite och sen ska Sanna Hanna och kanske Erica sova här:D

så hörs senare ikväll eller imorgon:D
 hoppas ni har en rolig lördag kväll puss<3

we live, we love

blir en ganska lugn dag idag. Anna komme sen. ska plugga lite då.
sen ikväll ska nog Sanna sova här och kasnke någon mer:P

men nu sitter jag bara och väntar på anna och lyssnar på musik:D

puss <3

fuck So:O

fick IG på vårat So prov idag :( asså gud vad hatar våran lärare. Han är så jävla dum i huvet. Men men, ska göra om prov om typ 2 veckor eller nåt. kommer nog inte gå bättre då men ja.

Hade även engelska prov idag. det gick faktist väldigt bra :D även om jag inte hade pluggat .

men ska bänka mig framför tv:n och titta på CSI Miami:D

puss<3


frågetäcken?

asså jag vill göra min blogg intressantare men vet inte riktigt hur.
snälla kom med förslag.<3

hos erica

nu sitter jag hos erica. hon står och sjunger med en hårblåsare. hahaha.
roligt roligt.
ska snart cykla ner till stan:D
måste hitta ett par jeans. men orkar aldrig prova några.

bloggar mer när jag har kommit hem.puss<3

kanelbulledag<3

kanelbulledagen idag men kommer inte få några :( men jag får väl göra några någon annan dag.



älskar kanelbullar <3

home from school


nu är jag då hemma:D har varit en ganska lugn dag i skolan :D
men senare blir det plugg med erica.
och sen ikväll blir det film :D


Bruno & Underworld :D


puss<3


på smällen

nu ska mitt hår plattas:D och senare ikväll blir det film. På smällen.
jag sett denna filmen typ tusen gånger och den är lika rolig varje gång jag ser den.
så kommer nog se den typ 2 tusen gånger till innan den blir tjatig :P


puss<3


dagens snygging<3




Tom Kaulitz<3

puss puss sean <3

nu sitter jag pch väntar på att min mat ska bli klar. Det blir rotfruktsgratäng. första gången jag gör det så den blir väl inte precis perfekt men aja.
innan idag bakade jag rulltårta. nam nam:D
har också hunnit att duscha och varit emd erica :D



puss<3

mine


Oh, oh, oh
Oh, oh, oh

You were in college, working part-time, waiting tables
Left a small town and never looked back
I was a flight risk, with a fear of fallin'
Wondering why we bother with love, if it never lasts

I say, "Can you believe it?"
As we're lyin' on the couch
The moment, I can see it
Yes, yes, I can see it now

Do you remember, we were sittin' there, by the water?
You put your arm around me for the fist time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Flash forward, and we're takin' on the world together
And there's a drawer of my things at your place
You learn my secrets and figure out why I'm guarded
You say we'll never make my parents' mistakes

But we got bills to pay
We got nothin' figured out
When it was hard to take
Yes, yes

This is what I thought about:

Do you remember, we were sittin' there, by the water?
You put your arm around me for the fist time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Do you remember all the city lights on the water?
You saw me start to believe for the first time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Oh, oh, oh, oh

And I remember that fight, two-thirty AM
You said everything was slipping right out of our hands
I ran out, crying, and you followed me out into the street

Braced myself for the goodbye, cause that's all I've ever known
Then, you took me by surprise
You said, "I'll never leave you alone."

You said, "I remember how we felt, sitting by the water.
And every time I look at you, it's like the first time.
I fell in love with a careless man's careful daughter.
She is the best thing that's ever been mine."

You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Do you believe it?
We're gonna make it now
And I can see it

I can see it now

a long night

myskväll:D
har varit ute och hittat på lite och sitter nu här och myser:D

puss<3