ÄNTLIGEN

nu är det äntligen lov.
jag har väntat as länge.

det är as mycket snö här i lilla varberg.
det var typ snö storm i går kväll.

jag är förskyld och as trött så idag ska jag inte göra så mycket.
nu sitter jag vid rebeccas dator och tittar på degrassi. as bra serie.


men ikväll blir det melodifestivalen.
jippi.



Pretty Fly (For A White Guy)



as braa<33

PS: skit i videon!!



18 february

skolan idag var jättetråkig ialla fall alla lektioner. speciellt no
för jag skulle redovisa om rådjur:(:(

ikväll kommer en av mina favorit filmer "flirting with forty" så jag ska såklart titta på den<3
(robert buckley är sååå snygg i den filmen)


snart blir det kvällsmat.
sen ska jag in och dusha<3



no water please!

världens gulligaste bild.





"dear john"



Måste verkligen se denna filmen.


Hemma<3

nu har jag kommit hem från skolan.
 ska vara med erica sen<3

olivia ritade en ny liten gubbe idag.




Eric saade<33


"We are the world" for HAITI







dagens outfit.

en lite sen dagens outfit.

Skjorta från ginatricot
jeans också från ginatricot
och ett vanligt vitt linne från min garderob.



På min arm:

bara några gamla armband




15 februari

när jag kom hem idag gjorde jag amerikanska pannkakor med min nya stekpanna.
dom blev jättesöta.

nu sitter jag och sriver min engelska läxa och lyssnar på musik.



i skolan idag satt vi i biblioteket och då ritade jag och olivia olika små gubbar på varandras händer.
såhär blev den som olivia målade på mig.

visst är den sööt. den fick till och med vingar.


när jag är klar med engelskan ska jag bara titta på tv.








<3kvällen 14-2

nu blir det film.
romy & michele.




till det blir det Hjärtan

GOTTGOTT<3

hoppas att ni har haft en bra alla hjärtans dag<3


& godantt

gekås & nya naglar

idag blev det gekås med erica & mamma.
det blev lite smått & gått.


Jag köpte en jättesöt stekpanna som är format som ett hjärta.

nu har jag gjort klart mina naglar & satt på mig dom.
dom blev hel vita inte massa andra saker på dom denna gången.


ps:jag har ingen bra webbcam på min dator.









VILL HA!

älskar den.



VILL HAA!



alla hjärtans dag<3

Glad alla hjärtans dag<3






JAAAAAAA!!!!

JAAAAAAAAAAAA!!!!!!
eric saade och andreas johnsson är i final.

Jag hejade på Eric såklart (han e sååååå snygg)











nu ska jag titta på en film på 4:an- En ung Jane Austen.
den värkar jättebra.





Godnatt<3




Hejhej.

Idag var det skolan, tråkigt som vanligt.
Sen blev det hem och äta och sen till erica.
vi gjorde cheesecake, den blev skitbra! (H)
min syster o fanny har 16 fest så
granarna kommer över ;)
Emmie hjälpte mig med bloggen fin ?
nu måste jag gå hejdå!




iskallt!

idag så skulle vi åka pulka med klassen och såklart var det iskallt ute.
jag och erica stod vid elden hela tiden.

kanske inte så bra för jag lukart fortfarande rök i håret. ska nog ta en liten dusch.

jag , erica ,hannah och sally gick hem till mig på lunch rasten och åt och såklart värmde oss.
när vi skule gå tillbaka till skolan så frös jag fortfarande om mina tår.
det var hemskt att sätta på oss alla dom blöta kläderna och sen gå ut.

sen hade vi två lektioner och sen fick vi gå hem.


tävling<3




   jag är såklart med och tävlar på fokis blogg.
(älskar hennes blogg plus hennes hår thihihi)

man kan vinna kläder och smycken från melba.se
(älskar kläderna från melba)

PS: jag älskar mycket hihihi.



PUZZ!!

sååå gulligt

det här är de gulligaste jag har sett!

Bill kaulitz säger "i love you to" till Tom kaulitz<3


veckans låt v.5

rihanna-russain roulette


melodifestivalen

Ola och salem final i melodifestivalen.<3














music<3

KESHA - BLIND


 

jättesöta<3

dom sötaste läppbalsamen EVER!<3




Älskar dom<3<33

Alla från bluebox.se






baka!

Idag har jag bakat kladdkaka





























                KLAAAR!

Den blev jätttegod.

(ursäkta för dom fula & lite suddiga bilderna)


Kvällen 01-02-10

nu blir det 13 snart 30 med lite tårta och sånt gott.



Ha det bra! godnatt



 PUZZZ<33

1 februari

1 februari idag och det är iskallt ute.
jag fryser till & med inne.
höll på att dö i skolan men fick låna beatas kofta.


har gjort lite aav mina läxor och nu lyssnar jag på jason derulos låt "in my head"