:D

nu ska jag gå ner och titta på film "win a date with Tad hamilton" puss<3

Hemma:D

Nu är jag hemma och ska snart laga mat:) idag ska jag sova, titta på film och skriva på min novell som vi gör i skolan:/ har inte kommit så långt än så. Måste nog också skriva på en berättelse som vi gör på engelska. Har inte kommit så långt på den heller:p jag är på andra kapitlet och man ska egentligen ha börjat på de sjätte:/ så nu får jag skriva så jag får skrivkramp. Idag fick jag tillbaka mitt biologi prov:D Fick G och de är jag jättenäjd med, är ju inte så super bra på biologi eller no överhuvudtaget :/ Jaja nu ska jag börja laga mat men måste bara komma på vad jag ska äta:p Puss på er<3

today i wear this!♥

här är du dagens outfit som kommer lite sent:P ♥


linne: H&M
Kjol: ginatricot
halsduk: H&M

Photoshoot "Best Of"♥

tokio hotels best of photoshoot.







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

the last song!



nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Sen ska jag och mamma ner till stan :D
får fan ta och köpa en jacka nu, fryser fan ihjäl varje gång jag går ut.

men bloggar mer när jag kommit hem.
.
väldigt gammalt skolfoto. pahahaha 2:an :P

lördag kväll

okej idag har de inte blvit så mycket bloggandes och de beror på att jag har spenderat min dag i Göteborg och sedan varit för lat att blogga :/ men nu gör jag de:D haha.
men de blev inget köpt, och de är ganska konsigt för att vara mig :P allt jag hittade fanns så såklart inte min  storlek:(

men annars har de varit en ganska lugn lördag kväll. jag tittade på shutter island med la familia. de var en väldigt konstig film får jag säga.


imorgon ska jag ner till stan, måste köpa jacka NUUUUU.
Och sen vid fem ska jag på gudstjänst:/ plus att de är ju första advent imorgon så kanske blr lite mysigt ändå, eller inte vi får se.

men nu ska jenny sova så godnatt på er.


en jättegammal bild på mig och erica <3 ( mittenbena pahahahhaha)

hate is a big word!!

hejsan hejsan hejsan :D
har haft en väldigt skojig dag. eller kanske inte hela dagen men den mesta delen:P
på idrotten skulle vi ut och vandra:/ 5 km tror jag vi gick:/ inte så jävla roligt :/

sen pluggat med Sanna, Erica och Lisa:) halv 6 skulle jag och Sanna till kyrkan. information om konfermationen:/ våran präst Martin sa typ efter halva tiden att man inte fick svära där inne och vad var inte de första jag sa ,   jo
"FAAN OCKSÅ" :P
 Det kommer ju gå jättebra för mig med de, svär ju ändå aldrig :P hahahahahha:P

men snart ska jag sova:) måste vara utvilad tills imorgon, so prov ni vet :P men godnatt på er♥

Trililili

Så nu ligger jag i sängen och ska snart sova:D Imorgon har vi sovmorgon så jag får sova lite längre än vad jag. Brukar skönt D: Men godnatt på er alla:) puss<3

wind blows





Han är äntligen miiiin!!!





min pappa var ju och "beställde" en för typ en vecka sedan men egentligen låg den ju såklart uppe i mammas och pappas sovrum. för om jag skulle få min innan Bexi fick sin skulle hon blivit sur och de vill man inte riskera:P

men idag har de bara varit massa plugg. no-prov imorgon.

har också hört den nya Tokio Hotel låten :D riktigt bra asså :D



plus här är min nya droglåt:)

orkar inte mer!

Fan alltså jag orkar inte plugga mer. gör de fan varje jävla dag. blir så trött på de. så nu tar ag en ganksa lång paus och fortsätter lite senare:P
Jag saknar stan så jäkla mycket så måste dit i veckan.
hörs sen:D

gammal bild
puss<3

mmhh

asså jag fattar inte hur man kan vara så trött att man inte orkar gå och lägga sig. de är exakt så för mig just nu, brukar faktiskt vara så ganska ofta men, men.
ska snart försöka sova lite snart:D

vi hörs imorgon, sov så sött:D puss<3

no more!

min pappa har beställt en ny mobil till mig och jag är skiiiit glad:D:D
ni får se vilken de är när den har kommit :D


no more old stuff :D

grattis mi padre

idag fyller min pappa år. älskar dig <3
Bexi & papi i Kreta<3
puss

lalala

Såå nu har jag sätt de. okej de var ingen bra bild utan de var en övervakningsfilm när han var påväg någonstans :/

men nu blir de Greys Anatomy och sedan Nikita :D
godnatt på er :*

efterlyst

Dålig uppdatering, Jag vet. Men jag har bara väldigt mycket att göra. Massa prov & skit. Har två no Prov nästa vecka på samma dag:S
men men...
har idag haft utvecklingssamtal. Det gick väl okej :P gillar inte min kontaktlärare men skit i de:/
nu har jag tvingat mig själv att titta på efterlyst. för idag kommer de handla om t ex. en våldtäksman som då finns här i Varberg  och vill gärna se vem de är och så :/ ahn  var med i tidningen en gång men en väldigt suddig bild. okej de kanske inte kommer någon bättre bild men ändå:/

puss<3

godnatt godnatt<3 <3

nu ska jag äntligen sova :D somnade efter skolan en stund men är fortfarande bajs trött :P blev också lite tv mellan allt :P

så godnatt på er :D
puss<3

jag är bäst på att hitta på rubriker:D

idag är de ju farsdag & jag har då spenderat dagen hemma hos farmor & farfar:D
men var tvungen att åka hem lite tidigare för jag skulle plugga spanksa:(
nu sitter jag bara och lyssnar på musik och laddar ner en serie "supernatural" det är bara 3 min kvar och jag längtar:D



igår åkte jag och erica till stan:D fick inte köpt en jacka men ett nagellack, ny töjning & typ en jätteliten spade som man ska ha i saltet :p kunde inte motstå att köpa den, var såå jäkla sööt asså:D
Sen på kvällen gick jag och Erica ut:d träffade sen Linus & Adam:D vi gick upp på ett tak coh såklart fastnade jag i ett staket på vägen upp :P
Sen till Hanna och skrämde livet ur henne :P Gick till saluhallen och träffade Sanna och Sara :D 
såå jag hade en väldigt trevlig kväll :D

jag har också bestämt mig för att se Saw 3D:P

fast jag kommer seriöst dööööö :P
får bara hitta några som vågar hänga med :P:P

puss på er <3


Trevligt Trevligt

nu har Erica, Sara, Hanna och Linus gått hem och jag sitter och halvsover till one tree hill:P ska sova såå jävla länge imorgon asså:D fast måste ju åka till stan också :( kommer vara såå trött Asså:P har varit de hela veckan nuu, inte braa :(
Godnatt på er <3 puss

lalala

okej okej de blev ingen  stan för mig idag:( regnar och då är de inget kul, men ska nog dit imorgon :D
har istället försökt att övertala mi padre att jag snart ska få beställa en iphone :D
men någon gåång kommer erica :P hon sitter bänkad hemma och tittar på the vampire diareis som jag me ska titta på medans jag väntar :D
puss<3

dagens snygging♥

Jesse Williams från greys anatomy!


världens bästa rubrik!

ännu en dag avklarad med massa plugg :P bara en dag till sen är jag fri :D:D:D:D:D:D: men jag klarar ju inte av att plugga utan min erica och musik såklart. så de blev de också :P
men snart kommer mamma hem. Hon har då varit i London:D hoppas hon har något med sig till mig, annars blir jag arg :P

snart ska jag hoppa in i duschen:P plus, idag har vi varit och simmat med klassen :P ganksa skoj men tråkigt när en viss person, "host" Alexander "host" bara blötte ner mitt hår hela tiden:(

puss<3


blablabla:P

bara massa plugg asså:( men på fredag är de slut och då ska jag och erica till stan :D:D:D mitt favvo ställe :D

men snart ska jag gå och lägga mig :D puss<3

AND THE WINNER IS ............♥

and the EMA winner for THE BEST world stage perfomance goes to ................
TOKIO HOTEL♥

home sweet home baby♥

igår kväll kom jag hem från Stockholm då :D så jäkla skönt att sova i min egna säng asså :P
jag köpte faktist inte så mycket som jag trodde. trodde jag skulle komma hem med hela Stockholm men så blev de ju inte :P men aja de kommer bilder lite senare för nu ska jag göra min iordning.
Ska til min farmor oh farfar :D
Sen ska jag hem och plugga som en galning :P för klockan 7 börjar EMA galan som jag måste titta på :-D♥
då ska alla mina läxor och sånt vara klara :( kommer inte hända men ändå :P




puss hejdå<3

Äntligen sitter vi på tåget upp stockholm<...

Äntligen sitter vi på tåget upp stockholm<3 men nu ska vi bara sitta här i typ 5 timmar till så de är ju lite segt:p puss på er


Hej nu är vi framme i göteborg och jag är ...

Hej nu är vi framme i göteborg och jag är skit trött :p tåget till stockholm går om en timme :( så vi ska nog fika lite och så bloggar mer sen<3 puss


blahablahablaha♥:P

snart är jag klar och ska åka iväg till stationen :D jippi.
sen tar vi oss upp till göteborog och byter tåg & sen raka vägen till Stockholm:D
ska bli såå jävla skoligt asså♥

men vi hörs lite senare :D
puss♥

just tonight♥



hemma från julia

nu har jag då kommit hem från julia :D har tittat på film med hon, erica och istiden ;D vi tittade på irene huss :)
jaa den var ju ganska bra:)
men snart ska jag hoppa ner i sängen o sova :D
måste upp tidigt imorgon elr ja idag o plugga, plus att jag måste packa lite tills på onsdag :D

vi hörs imorgon :D puss♥