kalas

Idag har vi haft släkt kalas.

jag och rebecca fick pengar pengar & mer pengar.
så nu får vi ut o shoppa.


ikväll ska jag titta på alot like love med ashton kutcher.


PUZZ<3

veckans låt. (v.4)

Det här är lily allens låt "friday night" spelar den hela tiden.
as bra.

30-01-10

                        idag fyller min älskling sandra år. GRATTIS.


blev stan idag med erica.
sen åkte vi till onoff och elgiganten och tittade på mobiler.
tittade sen på film med erica och sanna.
det blev" hannibal rising"

as bra.

sen tittade jag på robinsson.
JAAA Hans vann<3<3

nu ska jag nog hitta någon bra film att titta på.


PUZZ & GODNATT<3<3


award


Den som får denna award ska:


  1. Kopiera awarden till sin blogg
  2. Länka till personen som gett dig awarden (beata)
  3. Berätta sju intressanta fakta om sig själv!
  4. Välja ut sju andra bloggar du vill ge awarden till
  5. Länka till deras bloggar och berätta att de har en award att hämta!
1.Jag älskar handboll, det är en stor del av mitt liv!
2.Mitt favorit program är GLEE och jag blir galen om jag missar det!
3.Jag tycker att det är roligt att baka och laga mat.
4.jag älskar min familj och mina vänner!!!
5.Jag gillar att fota!
6.Jag har en kanin som heter SVEA :)
7.Och sista... jag kan inte leva utan min mobil!..
Dem jag ger awarden till är....
hanna.b,erica,rebecca,julia,karro,nora&sanna.w

grattis<33

idag fyller min söta syster 16 år




GRATTIS<3

kvällen!

har precis dushat och fixat håret och så.
nu tittar jag på csi miami:)


Lite senare blir det "be cool"

Måste först skriva klart min svenska redovisning som ska lämnas in på måndag:(
får hopas att den blir klar ikväll.

ha det bra!
PUZZZZ!


äntligen!

äntligen fyller jag år. har väntat länge nu. hAr haft det jättebra i skolan.
 som tur va så sjungde dom inte i matsalen när vi ut lunch ( hihihi ) men det gjorde dom sen i omklädningsrummet på idrotten.

min kamera laggar så jag kan inte lägga in bilder på datan så då kan jag inte lägga ut bilder på vad jag har fått men det kommer snart.

vi har precis ätit prinsesstårta. den var rosa såklart och det stod jenny 14 år på den:)

som jag sa innan kommer bilderna lite senare.

nu ska jag titta på dukes off hazzard: the beginning

okej den började för 30 min sen men jag har redan sett den några gånger så.
men måste sätta på tv:n nu så godnatt!!

PUZZZ!!!


19-01-10

idag har vi haft matte prov i skolan. det gick inte så jättebra.


sen på våran so lektion fick våran lärare damp(hahaha)
efter skolan pluggade jag och erica engelska.


nu ska jag snart titta på paradise hotel:)jippi:)
och äta "after eight":)
MUMS!


GODNATT!

  PUZZZ!!!

16-01-10

idag mår jag inte så bra men jag åkte ner till stan med erica ,pamela o paulina.
jag blev klar på 10 min hihi.

det gick nästan inte att cykla med all snö på vägen men jag ramla inte som tur va.

jag och erica åkte hem lite tidigare och sen gjorde jag pannkakor(mums)

nu sitter jag här och mår piss.
e skit trött o e skit varm och blir nästan svimfärdig när jag går:(
hoppas att de e bättre imån.

ha de bra<3



PUZZZZ<3<3

GOTT NYTT ÅR<3

   GOTT NYTT ÅR!<3

nu har jag precis kommit hem från erica
vi har haft jätteskoj.
vi har tittat på film och så


klockan 12 gick vi ut och tittadde på alla fyrverkerierna
det var jättefint men det var as kallt ute.
jag och erica hoppade till ibland (thihihi)


sen gick vi in igen och tittade på mr and mrs smith med angelina jolie och brad pitt.
( han e as snygg)


jag hoppas att ni har haft en bra nyårsafton.
sov så gott<3

PUZZZ<33