26e Mars!

Om typ 2 min kommer erica och vi ska sen ut! mys!
Har varit på 2 promenader idag, känner mig väldigt stolt:P Solen har skinit och känner verkligen att våren är påväg:)

Aja imorgon blir det stan med rickard och sen gekås med mi familia! mys. (hoppas bara det blir fint väder)

Men snart kommer hon så vi hörs senare eller imorgon!
puss.


24 mars

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade, jag har haft väldigt mycket att göra så jag har skjutit upp bloggandet ett tag.
Men nu är alla läxor gjorda och det är snart helg:)
Efter skolan idag var ja och Erica ute och gick en liten stund, mys!

Förra helgen var jag ju i Helsingborg där det blev två nya piercingar som snart kommer upp här i bloggen.
Men nu ska jag nana, puss!

ps. Vi bakade våfflor på hemkunskapen idag! mumma;)

21 mars

Hejsan svejsan!
Jag är nu hemma från skolan och ska pluga hela dagen!
Jag kommer skriva mer om helgen senare ikväll men nu måste jag börja plugga så vi hörs senare!
puss!

hottie!

I Helsingborg! (mobilblogg)

Godmorgon solstrålar! Har precis vaknat här i Helsinborg. Har spenderat helgen här med familjen, mys!! Snart ska vi ner och Äta frukorst! Mumma! Ni får ha det toppen puss!

16e mars, onsdag

Hola mamacitas!! Hur mår ni idag? själv så mår jag väll rätt bra. Imorse mådde jag skit men gick ändå till skolan
Vi hade sovmorgon till 10.30 så det var skönt! tre lektioner har jag haft idag och dom har varit rätt roliga faktiskt:P
Solen har skinit hela dagen, skulle åkt till stan men det blev aldrig så jag skrev klart min no uppsats ist.

Men nu sitter jag och tittar på big brother! haha skit skoj.
puss!


.....

Just nu har jag inte tid att blogga, kanske lite senare men vi får se! (pluggar)
puss!

13e mars

Godmorgon sötisar!
Igår hade jag en jättemysig dag med Erica och Hanna i Göteborg! Fick inte köpt så mycket bara en tröja, solglasögon och örhängen, kommer upp senare + Det jag köpte förra gången jag var där!

Men idag ska jag träffa Erica och Hanna tror jag! MYS!
Sen ikväll hittar vi nog på något skojigt!
Men nu håller jag på att ladda ner filmen tusen gånger starkare så får ta och titta på den lite senare!
Ni får ha en super bra dag! puss!


On My way!

Nu sitter jag, Hanna och Erica på tåget påväg hem från en mysig dag i Göteborg! Bloggar när jag kommer hem! Puss

10e mars! (tråkigt inlägg)

Så nu har jag suttit hela dagen och skrivit min svenska och är äntligen klar. Okej den ska vara klar om en vecka men nu behöver jag inte tänka på de mer. Ska bara läsa ut en jädra bok också:/
Men snart hade jag tänkt att ta kort på sakerna jag köpte i Göteborg för två eller en vecka sen tror att det var. Gör nog det ikväll eller typ om 5 minuter, vi får se.
Aja det hände typ inget speciellt i skolan idag, hade engelska prov:( gick väll rätt så bra, annars hände det typ inget!
Men nu får jag göra något, kan inte sitta här hela dagen:P
puss!

Bloglovin ♥

Don't forget to fallow my blog♥

MsWestin

Ellen westin har färgat håret rött igen! Tycker det är skit snyggt och har tänkt på att göra det själv och blir mer sugen nu när jag ser dessa bilderna! vad tycker ni hiss/diss?



Leather pants!



Jag är så sugen på att köpa et par skinnbyxor! hur snyggt är inte det? hiss/diss?

Det är bra att ha en snäll syster

Fär nåon vecka sedan hade jag rätt tråkigt när det var pause i big brother så jag ville at rebecca skulle logga in på msn för det var ingen som ville prata med mig:( så säger hon att jag ska logga in på Facebook och läser sen detta:

Okej det var rätt länge sen men rätt kul ändå + jag hade jättetråkigt!

Snowstorm!

Hejsan Svejsan! Nu är jag rätt arg! Hade sån vår känsla i morse när jag skulle cykla till skolan och sen på eftermiddagen blev det typ snöström:O Igår var det skinande sol och idag snö! vafan,
JAG VILL HA VÅR NUUUUU!!!!!

6e mars!

Hejsan Svejsan!
Idag har det inte blivit något bloggande, imorse gick jag till kyrkan och satt där! Sen kom jag hem och pluggade och sen gick jag ut och gick en runda ner till stranden! Skönt

Imorgon ska vi åka skridskor med klassen! men jag ska dock inte vara med, har inga som passar så:P Men vi får se om jag kan låna några!
Men nu får jag fortsätta titta på Big brother! puss

Bild på mig från veckan!

Dagen!

Hade en mysig dag på stan, solen sken och det var bara bra:P
Fick inte köpt så mycket, bara diam glass och läkerol! Efter stan åkte vi hem till Erica och åt lite godis, och musik såklart!
kvällen blev inte som jag trodde så det blev mys med familjen istället, Melodifestivalen såklart.
Tyckte ni dom rätta låtarna gick till finalen??
Det tycker jag i alla fall! Sara Varg är bara så himla bra asså! låten kommer verkligen från hjärtat♥
Så jag blev glad när hon gick till finalen med the moniker!

Men nu kallar sängen mitt namn, kyrkan imorgon:/
puss!
Sara Vargs "Spring för livet" (spotify)
The Moniker "oh my god" (spotify)

5e Mars 2010

För exakt ett år sen stod jag i scandinavium och såg mina små bebisar!
Inte så bra bilder men här kommer några!


Var där med Sandra! Det var min födelsedagspresent från henne:) Gulligt!

ut!

Nu drar jag till Erica och gör mig iordning! Sen drar vi till stan, mys!
Solen skiner så det kommer nog bli en super mysig dag!
puss

Gammal bild på mig och Erica!

Fjärde Mars tvåtusenelva!

Idag har jag inte ahft tid att blogga! förlåt. Har varit tvungen att plugga! Vi har 276 ord i engelska att lära oss till Torsdag + ca. 20 ord i So som vi ska kunna förklara. Kómmer aldrig klara det:/
Idag har 9:orna i typ hela halland fått åka till vidhögeskolan tror jag och fått se Dead By April:( Fubbis. Vill också det!

Men nu har jag i alla fall ätit, vet inte riktigt vad som händer ikväll men vi får se lite senare.
puss!


tredje mars!

Förlåt, jag vet att jag inte har bloggat på nästan hela veckan. Jag har typ somnat varje dag när jag kommit hem från skolan och idag har jag varit tvungen att plugga. Men nu ska jag verkligen skärpa mig. Jag lovar.
Och då har jag inte lagt upp det jag köpte i Göteborg heller men det kommer nog snart (tror jag).

Men Idag har jag i alla fall varit i skolan. Tråkigt.
På hemkunskapen gjorde vi semlor. Skit äckligt tycker jag. Höll på att spy efteråt.

nu laddar jag hem zumba fitness. En av mina kompisar har börjat på det någonstans och nu har jag också fått lust att börja i det men vi får se.

ikväll blir det zumba och sen Big brother!
puss!