julklaparna ♥

nu kommer äntligen mina julklappar. men har tyvärr inte orkat ta kort på allt men men :P










alla julklappar:

• kläder

•morgonrock

• väska

• parfym

•smycken- ringar,piercing, armband och örhängen

•smyckeskrin

•kokbok

•målar saker- tavla och färg

•one tree hill säsong 7

•plånbok

•iPhone-skal

•idrotts kläder

•pengar

•presentkort

•mascara

tror det var allt♥ är i alla fall väldigt nöjd

ericas gulliga tomte har fått en hatt :O

Före:


Efter:

super sööt asså♥


mys ♥

myser hos Erica :D

i´m awake ♥

nu är jag vaken och om typ en minut ska jag hoppa in i duschen så jag sen sen kan börja städa min garderob och slänga halva hade jag tänkt:D♥
idag ser mitt hår förjävligt ut, asså det är så platt och har ingen volum alls :( men ni får ingen bild :P
bloggar mer efter duschen :P♥
puss♥

En väldigt konstig (äcklig) bild på mig och erica:p Jag har ingen hals och erica har inga kinder:P♥

Ericas sköna säng!!

Nu ligger jag i Ericas sköna säng och myser med den lilla gurkan:p medans anna sitter och snackar Skype:p Bloggar mer sen:) puss<3

Den lilla vita bänken!!

Jag och erica sitter på den lilla vita bänken inne i gekås:D Har inte hittat något speciellt bara det vanliga typ tuggummi, shampo och balsam och lite sånt;p Snart ska vi nog hem och då ska jag titta på peak season:) Puss<3

right now ♥

Nu har Älsklingarna gått och jag sitter och proppar i mig Geisha♥ ( jummy )
tittar också på gamla videor som Erica gjorde när hon hade tråkigt på lektionerna:p kanske kommer upp någon sen någon gång :P
imorgon eller ja idag ska jag kanske till stan med erica annars får jag ta och göra något annat :P

men får väll gå o lägga mig nu :D
hörs imorgon :D puss♥

kan inget annat än att ÄLSKA denna jackan ♥


tralalala ♥

det har inte blivit något bloggande dom senaste dagarna, har varit  för trött för att sätta på datorn:P
men ska snart ta kort på mina fina julklappar så ni får se:D

idag har jag varit i stan med Hanna, Hanna, Erica och Sanna, Mys:D
men nu ska jag börja städa lite i mitt stökiga rum så jag få plats men mina julklappar någonstans:D
puss ♥

bild från pysseldagen! ( Erica och Hanna med ett hjärta fr ansiktet :P )

God Jul ♥

snart ska jag och min familj åka till falkenberg och fira jul hos mina kusiner, senare på kvällen fortsätter vi tillbaka till Varberg för att åka till min farmor och farfar:D

imorgon kommer det såklart bilder på det mesta som jag får :D

Hoppas att ni får en jättebra Jul♥
puss på er alla ♥

Nu ska jag sätta mig och måla klart min tavla som jag började på för några veckor sedan :D
Kankse kommer bilder på mina andra tavlor jag har gjort:P

bloggar mer sen:D puss♥

hiss/diss

jennyy hissar♥


Nitar på kläder. Det är så himla snyggt och är aldrig fel på skinn/jeans jackor♥

Nelly shoes Zhob♥
så himla snygga♥



Jenny dissar!


one piece.
okej dom är väll mysiga men att gå runt med dom på stan är ett stort NEJ! ser ut som att man har på sig en stor pyjamas.


heartbeat ♥

nu sitter jag här helt nyvaken och lyssnar på musik :D





Idag har det inte blivit så mycket bloggande, eller ingenting :P jag har varit i stan hela dagen coh shoppat julklappar till min syster :D
Nu har jag precis satt på filmen supercross men jag har sätt den 100 tusen gånger så ska titta på true blood istället:P
puss♥

<3

Godnatt<3

taggar ung och bortskämd ♥

snart börjar det. finalen i ung och bortskämd.
Jag som tyckte att Tim-Joel skulle vinna men nej, såklart var han tvungen att åka ut igår så nu tycker jag att daniel ska ta hem detta.

daniel Paris♥


Tim-Joel♥


stan♥

Jag och Erica färdiga för stan innan idag :D♥


today i wear this!♥



Linne: topshop
Jeans: Gina
Halsduk: H&M


Sängen :)

Nu ligger jag i Ericas säng och gör ingenting :) Vi har precis kommit hem från stan :) kallt kallt:/ fick ingenting köpt idag heller:/ Måste ner imorgon igen:) Vi hörs senare:) puss<3

......................♥

Nu har jag precis satt på filmen Easy A igen :D
Snart ska jag börja göra mig iordning och när filmen är slut ska jag äntligen gå och lägga mig:D
kanske kommer bilder eller filmer från jukshowen imorgon ♥
Godnatt♥

Easy A ♥

nu har Erica gått hem och jag har ätit lite :)
Vi har tittat på en jättebra film "easy A" rekomenderar verkligen den♥

I'm home:) (mobilblogg)

Nu har jag då kommit hem från skolan och har hunnit äta och så:) idag så hade vi inga vanliga lektioner utan vi har pysslat hela dagen:) och imorgon så är det inte hellre några lektioner utan då ska vi ha våran julshow som vi alltid har varje år:) men lite senare idag ska nog Sanna, Erica och Lisa komma hit och hitta på något:) ha en fortsatt bra dag så hörs vi lite senare:)puss<3

The day after tomorrow (mobilblogg)

Nu ska jag krypa ner i min säng och titta klart på The day after tomorrow, en av mina favorit filmer:) Men vi hörs imorgon:)<3

solbränd mitt i vintern..?

har precis lagt på en ansiktsmask och ser LITE solbränd ut :P kanske inte syns på bilden men ni ska bara se mig i verkligheten :P
No makeup

:P

vampire love ♥

okej såhär ser det inte ut i the vampire diaries men det är så ja vill att det ska vara:p ♥


Elena gilbert   ♥  Damon salvatore


Bonnie Bennett ♥ Jeremy Gilbert


Tyler Lockwood ♥ Caroline Forbes


Katherine Pierce     ♥ Stephen Salvatore


ps: tryck på bilderna för att dom ska bli större:p

♥ny header "check"


min nya header♥

ps: klicka på bilden för att den ska blir  större :P

erica och rulltrappan ♥

när jag, erica, hanna och sanna var i stan för några veckor sedan fick erica en idé♥

ny header ?♥

snart ska jag sätta mig och försöka fixa en ny header :D
men först ska jag städa klart:/

bloggar mer sen :D♥


Trött! (mobilblogg)

Trött som *** men ändå drar jag mig mot min spegel för att sminka mig lite:p ska gå till kyrkan halv 11:/ Hade en jätte rolig kväll hemma hos Hanna igår:) När jag kommer hem ska jag SOVA! :p Bloggar mer sen:) puss<3

utgång <3

snart ska jag och erica vandra ner till Hanna, på vägen ska vi träffa sanna som ska ner med oss:D
bloggar lite senare :D

väldigt liten bild men det är då våran lilla hanna isfis <3

HITTA NEMO

Nu ska jag och E spela hitta nemo Hörs! ♥

waiting for the end

nu väntar jag på att vi ska äta :P sen ska jag och erica ner till stan :D jippi.

från gina vill jag ha:







fast finns ju mer som jag vill ha men detta är några av dom 1000000 sakerna:P

natti natti natti ♥

nu ska jag sova:D godnatt♥

erica♥

lucia ♥

okej nu kommer bilderna från vårat lucia tåg som vi hade den 13 ♥










det var dom flesta tjejerna sen hade vi ju en gris och en slaktare i rummet brevid :P plus alla tomtar och en stjärngosse:P

och såhär blev det till slut :D ♥




bajs också :/

vad är det för fel med msn asså, först försvinner alla mina kontakter och sen går det ju såklart inte ens att gå in på den nästa dag :/ blir så jävla trött på sånt :P
så nu var jag tvungen att gör ett helt nytt konto :/
okej det låter kanske att jag är västa beroende av msn och sitter där dagarna ut men det är då inte sant :P hehe :P


:P cute

Vintermys i Falkenberg<3

Påväg hem nu från kusinerna :) i det fina vinter mörkret:) har precis börjat snöa så det gillar vi, hoppas bara att det håller till julafton:) Jag, Rebecca och Johannes spelade Xbox och jag var bäst:p Ikväll ska jag bara mysa:) puss på er<3

trötter tittar på skor ♥

trött trött, men orkar inte gå och lägga mig så tittar istället på skor:D hittade ett par jätte fina från modekungen.se


mee waantii!♥
men snart får jag väll gå och lägga mig så godnatt på er ♥

puddi puddi!


riktig natthumor asså:P

I DID IT ♥

JAAAG KLARADE SPANSKA PROVE :D:D FATTAR INTE HUR MEN JAG GJORDE DET :D

dagens snygging♥





Luke Worral ♥

today i wear this!♥


linne: H&M
kjol: gina
skjorta:gina
Tights: lindex

Tralala

Nu sitter jag och Erica i idrottshallen och väntar på att handbolls matchen ska börja:) ha det bra:) Puss<3

mee wantii♥


boots från dinsko:D
så jäkla fint till sena sommarkvällar med bruna ben♥

:D

nu är jag äntligen klar med alla mina läxor:D jippi. och nu ska jag bara chilla och titta på desperate housewifes och sen cougar town:D
ha det bra :D


hehehe !

jaha, försöker nu att få tag på Hanna så att hon kan berätta hur islam började:P har ett skol arbete som ska vara inne på Torsdag:/



+ att idag bjuder jag på en jätte gammal bild på mig, bexi och kusinerna:D


Lucia

Nu sitter jag och Hanna på lektionen och övar på vårat spanska prov som vi ska ha imorgon:/ Imorse gick vi lucia tåg och såklart ramlade jag ner från bänken där vi stog:/ det kommer Bilder när jag kommer hem:) Puss<3

Tredje advent ( mobilblogg )

Redan tredje advent och snart är det ju jul:) eller är det redan det?:o Men men nu sitter jag och målar mina naglar samtidigt som radion går och jag som snyter mig vart 5 sekund:/ Det låter väl trevligt:p Innan hade jag ett litet breakdown över alla jävla prov och skit:/ men nu är det över :p Imorgon så börjar vi kvart i 8 för i år är det våran tur att gå lucia tåg i skolan:) kommer kanske bild:) Men nu säger jag Godnatt, lite tidigare än jag brukar men måste sova bort min snuva:p Puss på er <3

dagen och gårdagen :D

idag har jag pluggat :/ ska ha spanska och so prov på tisdag :/

men men.. igår var jag på stan med erica hanna, hanna och sanna. Köpte svarta tights och rak gel :P Sen vid 5 skulle jag Sanna och Erica titta på Hannas dansuppvisning :D Har filmat det så kommer kanske lite senare.
Sen till bästa med Hanna, Anna och Sanna:D haha filmade en rolig sak där som också kanske kommer upp sen:P

Hem till mig och mysade till Sex and the city:P
Så det var en rolig dag :D fast är arg att erica inte var med :(

erica <3

jaaay in my ♥

yees igår var det ju idol final och my baby vann♥

förskyld:(

jaaa jad är då skit förskyld och håller snart på att dö!!:/ samtidigt som jag dör sitter jag och pratar med erica på skype :)

Erica Gästbloggar

Tjenixen Erica här! Nu sitter Jenny och sminkar mig för vi ska göra iorning vår headers! kram!

Yepp

Hemma från skolan nu då:) och ska snart äta lite:) sen plugg:/ Ikväll blir det bara mys med kompisar;) Puss<3

blev inget bloggande idag heller :( men hoppas de kommer mer imorgon :D
godnatt på er :) ♥

puss♥

8 December!

Idag har vi haft No prov:/ Det gick inte såå bra:( Men men... imorgon har jag HK redovisning och engelska :/
så får plugga till de då:/  Sitter också och lyssnar på Musik samtidigt som jag skriver min novell till svenskan.

Favvo! <3

min tråkiga dag:/

jaha, som vanligt har jag pluggat hela dagen :/ så har inte hunnit blogga så mycket:( men får skärpa mig :P

nu ska jag i alla fall borsta tänderna och göra mig iordning för sängen :D
Ska bli skönt och sova lite:)
Har också sovmorgon imorgon,men får väl nästan gå upp samma tid ändå för att plugga lite:/

Godnatt på er<3

dagens snygging<3




Cam Gigandet!
Världens snyggaste man asså:P Lite avundsjuk på Mischa Barton som fått Lyxen att röra honom i några scener i The OC.

:(

asså jag kommer alltid att gråta till denna scenen ur the oc. När Marissa dör!


så jävla sorgligt asså!

orange county <3

okej, Det blev inget bloggande efter kyrkan idag;/ jag har haft väldigt mycket att göra, har engelska tills imorgon, spanka till tisdag, no på onsdag, so på torsdsag och två svenska saker till fredag :/ Ja jag har läxor och prov till alla dagar i veckan :( så det kanske inte blir så mycket bloggande men kommer nog någon lite då och då :P

men nu sitter jag faktiskt och tittar på OC, är en av mina favorit serier:D

nu ska jag också platta håret och sen sova :D
så godnatt på er :D

Godmorgon<3

Nu ligger jag och typ halvsover i min säng. Och snart ska jag till kyrkan:/ så får nog börja göra mig iordning:p Sen blir de bara massa plugg:/ Bloggar mer när jag kommit hem:) puss<3

my new little friend:D

super kul dag.
Började med att jag, Bexi och mamma åkte till Kungsmässan och shoppade. jag köpte bara ett iphone skal. Från Raglady. Men Men fick också köpt en julklapp till lilla mamma.


Hem sen och skrev klart min svenska och engelska uppsatser :P :/

Sen till Julia och hade de mysigt med Hon, Hanna, Erica och Sanni <3
imorgon ska vi till Kyrkan:/ 
jag och Sanni ska köpa sånna där snören och sitta å äta inne i kyrkan:P hoppas man får de:P
annars blir jag arg.
I fredags så fick jag och Hanna en liten undervisning om vem som är pappa till jesus. Och han har 3 olika pappor.
Gabriel är han som sa till Maria att hon var gravid. Gud är Jesus " plast" pappa och sen josef som är jesus biologiska pappa :P
jaa lite komlpicerat men men.

nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon med. Har inte fått någon fiin sovmorgon denna helgen heller:/
godnatt på er <3

tjenixen

hemma hos erica, pluggar:/

hörs ikväll:D



hej hopp gummisnopp, sug och svälj trevlig helg!

jaha

idag har jag inte bloggat något som ni kanske märkt:P har typ sovit hela dagen:D men ska försöka skärpa mig :D
puss<3