in my ♥

har precis hoppat ut ur duschen och ska nu fortsätta titta på gaygalan:)
Skulle ha spenderat min kväll med Erica men så blev det inte. Istället blev det mys med familjen framför tv:n. Vi tittade såklart på Melodifestivalen. Vem yckte ni var bäst ikväll då? Jag skule nog säga saade tror jag.

+Blev skit glad när dom sa att Dead by April skulle vara med. Nästan så att jag hoppade upp och ner av lycka!
Och ska bara säga detta, Jimmie var så in i helvete snygg okej lika snygg som vanligt men ändå:P

Men nu får jag fortsätta titta på Gaygalan! puss hej.

Bild på Jimmie från dead by april när vi var och lyssnade på dom i somras!

Kommentarer
Postat av: rebecca ;D

NÄSTAN så att du hoppade upp och ner!? ;p

2011-02-20 @ 12:47:23
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback